God morgon Iskalla 22 Feb 2010!
Brrrr! Fryser som en gris! När ska våren komma?
Jag önskar er alla en fin måndag och hoppas att ni sovit bättre under förra veckan än vad jag har. Nu har Mosan löpt som en tok i en hel vecka och löpet har inte försvagats det minsta idag heller verkar det som. *suck*
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Vilken sötnos :)
Själv startar inte firmabilen idag så kommer inte till jobbet. Blir till att "jobba hemifrån" även om det är lite svårt när man är målare.
Nåja… Sverige-Finland på TV åtminstone!
Här har vi -23,7 så det har varit värre…
Ungarna äter frukost, ska snart göra likadant innan ungar ska till skolan och jag till jobbet, såna här dagar är det tur att man har gångavstånd till jobbet…

Godmorgon!
Laddar inför kommande helg nere i Valladolid strax utanför Madrid. Ska ner och döma marsvin på en jättestor djurmässa. Det är kattutställning också så jag vet inte riktigt hur jag ska få ihop tiden. Domarna har jag sett namnet på men känner inte riktigt igen någon av dem om de ska ha varit i Sverige? Får väl fråga dem eftersom vi bor på samma ställe under helgen.
Här i Västerås är det -21 grader och jag är sååå trött på vinter.

-22 här och jag är glad att bilen startade men allt går liksom trögt när det är saå här kallt, pedalerna tar lite tid på sig och ratten går supertrögt.
Nackdel med att träna är att man blir så himla hungrig hela tiden, vaknade vid fem och hade ont i magen för att jag hade ätit för lite, surt!
God Morgon
Minus 24 i Örsundsbro.Drar mig för att gå ut och koppla motorvärmarn på bilen men kylskåpet är tomt och kattmaten är slut så vi måste helt enkelt ut och fara.
Stolt ägare till tre La permer

God morgon!
Här var det -30 för en timme sedan, -3,5 i min hall
, borde det inte bli varmt nu?
I år känns det tveksamt om det överhuvudtaget tänker bli vår…
Om man bortser från detta så är det strålande sol och vindstilla och jag skall väl fortsätta med mina golvlister……
Ha en bra dag!

Det känns typ som man bor lååååångt uppe i norr med all den snön vi har här nere. Det är över en meter som ligger nu och vår innergård till lägenheten är nästan igensnöad.. Små gångar från lägenheterna till trapphuset..
Jag är som sagt långledig från jobbet så nu sitter jag med skolarbetet istället.. Känns sådär, men nu vet jag att det snart är över så jag hugger i.
Just nu är det ekonomisk politik på schemat, något som jag inte finner sådär väldans intressant..
Väntar på att posten ska komma! Väntar på ett paket från någon här på forumet som jag är såååå nyfiken på :D
Ha en bra dag allihopa!
Tycker det räcker med vinter nu. Snö, snö och åter snö, men människor har något gemensamt att prata om i alla fall.

#9 Hade planer på nya vinterkängor men inser att det vore bättre att satsa på gummistövlar, tänk vad blött det kommer att bli om några veckor när all snö ska smälta bort…. ännu ett inlägg i den allmänna väderdebatten 
Nä nu har jag tröttnat rejält på snö-eländet! Busskaos mm imorse och det var med nöd och näppe jag hann till mitt möte… Genomfrusen efter en 10 min promenad från t-centralen till jobbet…nä jag gör nog som Eine och dömmer mig bort till värmen. Vilken härlig bild!
Imorse var Spike och jag till veterinären och drog blod, så nu är provet på väg till min släkting i Finland för analys. Han var så duktig och sa ingenting. Mattes duktiga kille! Han charmade alla på kliniken. 
Hemma igen och tagit med allt från jobbet ifall att jag inte tar mig till jobbet imorgon….
Man undrar vad som händer när allt ska smälta bort…
#8 Inget är väl som väntans tider
… Kan det ha nåt med nån klädsel att göra?? vill minnas nåt sånt…
Över 20 grader i morse, Pendeltåget gick inte. Men de hade satt in ersättningsbuss. Kom bara en kvart för sent.
Hem fick jag åka tidigare för då gick tåget till Nynäshamn bara en gång i timmen.

#12 Nja… Det är lite underbar konst och då vet väll alla från vem ;) Hade inte kommit idag men antar att posten är sen igen med avin.. Brukar komma påminelseavi innan den ursprungliga är framme.. Pjuh! ;)
#14 Det hade nog varit min nästa gissning