God morgon 20/2 2010
Snö överallt,och mer kommer det.Märklig vinter detta.Det är rent och vackert att se på,men halt och kallt när man går i närkamp med det.Nåja,det kommer väl annan årstid snart.Kattungarna växer och är så vackra.Dags att göra en hage till dem och ta emot kattungespekulanterna snart.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Nu är det väl hög tid att stänga av snökanonen och låta våren komma.
Mår lite bättre idag men är fortfarande svag så vi får väl se hur mycket jag orkar med idag.
Stolt ägare till tre La permer
Kan väl berätta för er söderbor att här i Umeå har det inte kommit någon snö allt, men vi har mycket snö, men den är sedan länge bortplogad ifrån vägarna och ligger fint brevid.
Idag skiner solen och man blir faktiskt lite bländad av all snö i kombination med solen. Solglasögon på idag kanske? 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Tagit promenad till och från träningen, hukad i blåst och snö och tidvis med snö till knäna. Lite som på den gamla barndomstiden när pulsade bygatan hem från bussen. Flera timmar efteråt fryser jag fortfarande, har blivit kall in i märgen.
Inga planer på att gå ut mer idag. Har passat på att handla mat som skall lagas till, annars är det lugn och ro i hemmets varma vrå som gäller. Lite mys och lite pys!
God eftermiddag. Gud vad det är kallt ute. Ska bli underbart i kväll att sitta vid elden i öppna spisen i kväll och titta på svenska schlageruttagningen. Lär väl sitta tillsammans med dottern. Sonen och sambon ska väl titta på OS. Önskar er alla en trevlig lördagkväll.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
här hemma har vi firat kattungarnas 3 veckors dag :) (finns egen tråd) samt Stures 6 års dag.. han fyllde ju år i Torsdgas den 18e… men jag glömde
… har så idiotiskt mycket på jobbet…