Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 547 ggr
Dolleminas
2010-02-19 09:21
0

Morgon 19/2!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bara att inse att tiden går fort!! Ledig idag med allt vad det innebär med städ och handling och dyl… sen blir det fredagsmys!!

Ha en bra dag allihop!!

Lindavictoria
2010-02-19 09:30
0

Mysig bild.

Yes, fredag idag. Om det inte vore för snön som kommer igen så skulle denna dag vara helt perfekt!

Tränade igår för första gången sedan i somras. Inte särskilt ont i kroppen ännnu men det finns risk att det kommer. Känns skönt att ha varit iväg en gång, inhandlat klippkort och lärt sig hitta på det nya träningsstället.

Ska hämta katterna ikväll, de har haft en vecka på landet hos mor och far. Vält en kruka och lite annat, har jag hört. Samtidigt som det är skönt att kunna sova så är det också väldigt tomt när de är borta och vi längtar efter dem!

Ha en bra dag allesamman!

Eine
2010-02-19 09:41
0

God morgon.dags att göra sig i ordning för en ultraljudstur ut till Ultuna(om jag nu kommer iväg..)

#0 Märkligt att vi kvinnor säger *ledig dag* när den ska ägnas åt hemarbete.Tänk så vi anpassat oss.Skulle själv vilja ha råd till dessa hushållsnära tjänster som införts så tjusigt..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
2010-02-19 09:43
0

Morrn morrn!

Jag har en katt som löper desperat sedan några dagar tillbaka, så jag känner mig lite mosig, men det är FREDAG!

Lite jobb blir det och sen börja på projekt bengalskulpturer!

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

David
2010-02-19 09:47
0

Gomorgon!

Tittade precis ut, och vi har inte fått någon mer snö under natten! *glad*

Min lilltös har börjat löpa, så nu ska jag hitta en veterinär jag litar på så hon blir kastrerad. Kan säga att hon gärna ger min hankatt stryk, han är ju kastrerad och inte det minsta intresserad av henne, hur hon än gör sig till. Glad

Hoppas ni får riktigt mycket fredagsmyyyyyssss ikväll!

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Dolleminas
2010-02-19 10:04
0

#4 Kom bara ihåg att hon ska löpa klart innan kastrering… annars finns ju risk för en ständigt löpande tjej!!! Och då blir det nog lika synd om dig som kattgubben…Flört

MonicaLagerquist
2010-02-19 11:38
0

Forfarande sjuk.Har skickat mannen ner till byn för att köpa blåbärssoppa och sockerdricka till mig.Ska väl snart dra mig tillbaka till sängen.

Stolt ägare till tre La permer

Eine
2010-02-19 14:47
0

#6 Är det för att du ska kika på OS som han är snäll och köper blåbärssoppa till digSkrattande? Krya på dig Monica.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Dolleminas
2010-02-19 14:51
0

#6 Grattis Monica ser att du kom med på G3!!, själv får jag vänta… Krya på dig!!

MonicaLagerquist
2010-02-19 16:13
0

#8 Jag är så lycklig att jag är en av de 15 när jag skulle gå G2-an blev jag ju bortlottad första gången.Trist att du inte kom med.

Idag har jag gjort av med massor av pengar på mitt katteriintresse.900 till G3 och 1300 till det nya katthemmet i Norrtälje.Fick mail ifrån dem igår och ville först inte vara med att sponsra men efter en lång maildebatt med dem så har de ändrat sig angående kastration av katterna och då är det okej för mig att sponsra dem.

Tur att man är en rik kattuppfödare.Flört.

Salmissra
2010-02-19 18:13
0

Sitter på jobbet med världens magknip..

Det har snöat otroligt mycket på bara två timmar. Får se om man tar sig hem ikväll…. Har dryga milen hem. Pjuuua!

Ha en bra dag allihopa och önska mig lycka till!

MonicaLagerquist
2010-02-19 18:31
0

Hoppas att du inte får den magsjuka jag har.Det började med magknip och magsvid för tre dagar sen.

Salmissra
2010-02-19 19:16
0

Nja… Jag har mest magknip för att jag ska ta mig hem i det här vädret.. Hade det inte vart för monsterbackan så kanske det hade vart annorlunda..

Krya på dig!

lockar
2010-02-19 19:57
0

Skönt att det är fredag. Imorgon får man väl hålla sig inomhus. Undrar om det blir någon vår i år.

Är nu inne på tredje veckan med hosta. Har blivid smittad av mina två barnbarn (tvillingar). Har dock inte blivit så dåliga som dom. Båda har varit inlagda på sjukhus. De börjar äntligen bli pigga igen. Hoppas att dom inte blir så dåliga igen. Är jobbet när de får svårt med andningen.

Får se i slutet av nästa vecka om Chasmine är med kattungar. Håller tummarna.