Dags att anmäla sig (BJK)
Så, nu idag öppnades dörrarna för anmälan till Björkstakattens utställning 17-18 april.
Passa på att anmäl er direkt så det inte faller i glömska hos er. 
Mer info finns på www.bjorkstakatten.nu
Hoppas att få se så många som möjligt där 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Jag sitter och velar lite, för ev så jobbar jag ena dagen samt att yngsten fyller den andra så jag vet ff inte hur jag ska göra… samtidigt är det ju den första "här uppe"…
#1. Utan att alls vara partisk så kommer det säkert bli den allra bästa här uppe också. 
Födelsedagskalas på utställningen kanske? 
// David
#1 sluta vela
,du har ju en ny fin tjej att ställa!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Jag skulle så gärna åka och har egentligen planerat för det också, men det är ju en bit (minst sagt) och jag veeelaaar. Men jag vill! Gissar att en inte har så värst många dagar att spela på, brukar bli full fort väl?
#4. Vet att vår utställningssekretare hade runt 450 gram anmälningar redan idag, så skynda skynda skynda. 
BJK´s utställningar brukar vara väldigt populära, och den här är garanterat inget undantag.
// David
Jag betalade in för 2 cornishar och 1 sphynx igår så jag kommer! Sen får (förhoppningsvis) jag dit mer än hälften av "alla" mina uppfödda bebbar. ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Jag hoppas jag kommer! :)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
#4 Jag tycker du ska komma. Det skulle vara jätte roligt! 
Elmer är anmäld och jag har betalt så jag hoppas att vi kommer med.
Kom ihåg att vi har blivit en utställning fattigare här i norr
,
så missade inte chansen att anmäla er till Björkstakatten 
(Cool Cats i augusti är inställd)
// David
#10 Lycka till!
Fick precis mail att det finns platser kvar på utställningen! 
Så ni som inte hunnit anmäla er än, gör det! Kommer bli en kanonutställning, annars äter jag upp mina gamla skor. 
// David
#12 Men David nog tror jag de nya smakar bättre… 
#12 Risken är minimal.Norrlandsutställningar brukar vara väldigt trevliga.Förr for jag runt från Ystad till Umeå,så jag vet vad jag pratar om
#14. Precis, just därför jag vågade lova att äta upp dem, finns ingen risk alls att jag behöver göra det 
Du kommer väl förresten?
// David
#15 Katten kommer, och jag hoppas jag blir med annars får hon åka med mycket trevliga bekanta… (du vet när man jobbar inom kommunens omsorg…)
#15 Jag kommer inte,dessvärre.Inte denna gången.Kommer att flacka runt lite i Europa och vet inte när exakt.