Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 662 ggr
Eine
0

God morgon 15/2 2010

Snart är det vårObestämd

Sköt om er.Glad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Lindavictoria
0

Ja, nu är det ljust när man åker till jobbet på morgnarna, tjohoo vilken lycka. Längtar efter vår, att få gå en promenad längs med ån eller ligga på en filt i parken…. Mmmm, vilken lycka.

Men visst är de soliga vinterdagarna också vackra. Har haft en helg med mycket tystnad, lugn och ro samt matlagning och kakbak i ett kök där man utan problem kan vara två samtidigt. Nice! Har i huvudet drömt om att få inreda ett stort bondkök, kanske kanske någon gång.

Ha en skön dag allesammans!

MonicaLagerquist
0

Då var det måndag igen.Väntar fortfarande på kattungarna i Kumla.Idag är det dag 64 så nu kommer de väl snart.Vi ska in en sväng till stan och handla lite mat och sen väntar jag på en bil med sand.Yngste sonen är just nu hos tandläkaren så Todd min äldsta kastrat hane går runt och gråter eftersom att han saknar sin lillhusse.Todd och Martin är väldigt tajta.

Stolt ägare till tre La permer

MyTwiggs
0

De tre damerna här hemma verkar inte ha något emot varandra. Från Kisi har jag inte hört ett fräs och Zoopan larvar sig bara. Mosan däremot gör fula miner, men när det verkligen gäller bryr hon sig inte heller. Lugnt och skönt Skrattande

God morgon och ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Trollhassel
0

#3 De kommer säkert bli vänner snart :)

Jag är i vecka 38 nu. Tiden går fort!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Leffe
0

Hur ska man orka 14 dagar till? Redan trött av alla nattsändningar från OS i Kanada.

Sköt om er

Salmissra
0

Och jag har nu igen gjort halva passet på mitt 24 timmars pass.. Längtar hem till mina kattsingar. Var bara hemma och vände igår eftersom jag har vart hos mamma i helgen så min käre sambo har vart kattansvarig.

Köpte en laserpekare på kattutställningen i mölndal igår, den var MYCKET uppskattad utav Juno.. Hon sprang och sprang och sprang och sprang och sprang… Hon lär ha träningsvärk idag… ;)

Det bästa med laserpekaren är ju att matte kan sitta på arslet… Cool

Nu längtar jag som er andra efter sommaren.. Då vi med största sannolikhet kommer att bo kvar där vi bor har jag börjat skissa på en kattgård på våran uteplats då jag har upptäckt att vårt lilla toafönster sitter så dom kan spatsera in och ut.

Ha en bra dag allihopa!

Eine
0

#4 Vilken tur att du inte är en katt,då hade du gått rejält över tidenFlört.Lycka till med din lilla baby GladÄr det ditt första barn?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

David
0

#6. Röd eller grön?

Jag skaffade mig en grön, och jag märker stor skillnad, grönt verkar gå hem hos mina katter. Och ack så skönt det är att sitta i soffan och ändå leka med katterna. Skrattande

Idag blir det att försöka få tag i "Comfort-gubben" och få honom att faktiskt ta sig 4 km och titta på badrummet så jag kan börja fundera på att flytta in snart.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Avots
0

God förmiddag!

I dag skall jag till Avesta och se om Saga det går att skola in Saga hos ny hundvakt….

För övrigt så går tvättmaskinen idag. Köket håller på attomvandlas till torkrum d.v.s kaminen brinner för fullt och takfläkten gårGlad

Ha en bra måndag!

Trollhassel
0

#7 Tack! Ja, det är första bebisen. Det ska bli så spännande!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

RacerDonnans
0

Hemma och vabbar, här är både jag och tjejerna förkylda.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

MonicaLagerquist
0

Det ser ut som om det blir små TomteBarn i Kumla idag.Spännande att sitta och vänta på rapporter.Lite svårt att få något vettigt gjort.

Stolt ägare till tre La permer