Godmorgon 14 februari 2010

FYYY!
Där vaknade jag till på morgonkvisten… Jag trodde det var en orm. Är Livrädd för ormar, klarar knappt av att se bilder på dom…
God morgon i alla fall!
Ska snart traska bort till mölndals utställningen och kika på katter och träffa lite kattvänner.
Ha en bra dag!
#1 Det är ingen orm,bara en liten ödla på 15 cm.En fredlig och småskygg varelse.Jag skulle inte matat en orm..
Än mindre fotat den
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God Morgon
Sitter som vanligt här och väntar på dagens andra kopp kaffe.Är ju så lyckligt lottad att jag får the och juice först på morgonen och sen en liten stund senare kaffe på sängen innan jag öht kliver upp.Ni ser att jag har dresserat min man väl.
I övrigt ska väl dagen ägnas till att vänta på kattungarna i Kumla.Dag 63 idag så vilken vecka som helst tittar de väl ut.
Ödlor är söta små djur.
Stolt ägare till tre La permer
Här fyller S*Mobackens Diddi of Dolleminas 1 år idag!! hur hon kommer att fira den vet jag inte riktigt men en sak vet jag, det blir med mer utlärning av hyss till Zirconia
Sen är det ju alla hjärtans dag så jag får väl se om det blir nåt spännande som händer eller om den förflyter som en vanlig dag!!
Tack Siw än en gång för att jag fick köpa födelsedagsbarrnet!! och grattis till hennes syskon!!

Kul med en ödla!
#3 spännande med kattungeväntan! Min man är inte lika väldresserad, hyser stort intresse för astronomi och när stjärnorna slocknar vid sjutiden på morgonen kryper han ned i sängen och jag vaknar förstås… denna söndagmorgon när jag skulle sova ut och och sova bort resterna av den envisa förkylningen.
Har hittat en hjärtformad sockerkaksform i ett skåp och ska försöka att sno ihop en kaka dagen till ära.
Kram på Alla hjärtans dag!

6# Vilken häftig! :)

Att lägga pärlplatter är skoj.Så fint det blev.
Stolt ägare till tre La permer
God dag!
Väntar på en katt som skulle ha anlänt redan… 
Senare kommer Myra och hennes Daniel så ska vi ha lite trevlig middag.
Ha en bra alla hjärtans dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
# 6 Oj vad den blev fin!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Jag ska fortsätta flyttpacka och haaatar hjärtligt att flytta. Försöker se fram emot mitt badkar i nya lägenheten och lägga band på min skräck att något ska gå åt helvete på flyttdagen. Om jag haft ett körkort hade jag varit något mindre hysterisk tror jag, nu är jag så hemskt utlämnad till vänner (särskilt som jag mindre planerat slängde ut min särbo för några veckor sedan). Men det måste väl bara gå, och sedan vill jag inte flytta mera!
Annars är jag lycklig för att Wille ääääntligen verkar ha fått en antibiotika han tål. Veckan har varit så lång, och vi har bytt medicin var tredje dag då han börjat kräkas av medicinen. Så sent som i förrgår var jag inställd på att han ändå måste få sluta för att det här bara är plåga och katten tydligen allergisk mot penicillin. Men nu *peppar peppar* verkar han tåla denna, och ville faktiskt äta själv både igår och idag (innan har jag fått tvångsmata vilket inte direkt gjort honom på bättre humör). Men nu kan jag börja hoppas igen.

#7 #8 #10 Tack :)
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

#11 Oj, mycket att stå i, men skönt att det är lite ljusning med Wille igen. Hoppas att allt går bra!