God morgon 12 Feb
FREDAG!
Skönt! Nu är det snart helg och det händer massor av saker! … eller ingenting… Oavsett är det skönt!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God Förmiddag.Sitter och väntar på min andra kopp kaffe och sen är det väl meningen att jag ska göra lite nytta.
Idag skulle min mormor Martina ha fyllt 100 år.Tänker på henne och saknar henne som hon var innan hon blev sjuk.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon. Snart börjar det - Olympiska Vinterspelen.
Sköt om er
God morgon.Full fart här
.Ska iväg och köpa häftklammer och något drickbart till osten,sedan blir det att städa lite och göra rosetter.Kapi får dambesök i eftermiddag och det blir han nog glad för..
Sköt om er.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon! Oj, vilken charmig bild! Min Herman är med, till vänster :-)

God morgon! Har legat och kliat mig i ögat så det är helt knallrött. Boven i dramat är han på bilden. Man kan intelåta bli att klia honom när han kommer och stryker sig och jamar sådär omanligt som bara huskatter kan göra.
Jag ska inte göra något seciellt idag. Försöka överleva dagen med min stora mage. Nu får bebis komma snart!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Goddag,
Idag bär det av till storstaden för att hälsa på våra kära fodervärdar och lilla foderkissan Tequila. Det ska bli jättekul! Bilder utlovas under helgen. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

God kväll får man väll säga nu…
Dagen startade tidigt då jag traskade ut i kylan en kilometer och mötte upp skjuts till stallet. Väl där var det dressyrlektion på schemat. Gick sådär härligt bra så jag fick jätteenergi när jag kom hem och har storstädat hela lägenheten.
Just nu har jag tre katter i knät och fredasmyser!
I helgen ska jag besöka min moder och pussa på min huskatt Lillan som bor kvar hos henne. På söndag ska jag gå en sväng förbi utställningen i mölndal, mor bor 10 minuter där ifrån. Hoppas på att träffa lite kattvänner :)
Ingen utav er som ska dit?
Ha en superhelg!