God morgon Torsdag
God morgon eller vad van nu säger när höger öga värker som eld.
Hur som helst det är väl bara att ta tag i det som ska göras ändå.
Jag har fått ett erbjudande från mitt försäkringsbolag och räknar och funderar på deras nya Flockförsäkring.Det blir nog ett byte.Mitt försäkringsobud skulle ringa under dagen och då ska jag försöka räta ut några frågetecken .
Sen distans väntar jag ju kattungar.Tomte Nisse ska bli far här i dagarna och att distans vänta är ännu jobbigare jag kan ju inte ringa till kattmatte sju gånger i timmen och höra hur läget är.
Stolt ägare till tre La permer
#0 Ajj ögat är inget kul att ha ont i…
Själv ska jag snart till jobbet och efter det blir det lite bankärenden för både negativa och positiva saker…
Ha en bra dag alla!!
På bilden nedanför, Zirconia funderar hur man ska få den fräsiga tanten (Alma) nedanför att inse vilken clown hon är…

God morgon!
Soligt och fint ute, trots -8 och 60cm snö så börjar man ana att våren är på väg
I dag skall jag i väg och jobba igen, sen blir det några dagar ledigt innan nästa gång.
Ha en bra dag!
godförmiddag.. jobbar halv dag idag eftersom jag ska till läkaren efter lunch.. det skall bli spännande och lite nervöst ..
ha det gott!

Nu har jag minskat mina utgifter för kattförsäkring med en massa pengar.Från att ha betalt ca 1000 i månaden kommer jag att betala 2500 per år.Vad rik jag känner mig :lol: Vad ska jag göra med alla de pengarna.Det räcker ju till en ny katt.
#3 Lycka till hos doktorn.Själv har jag beatämt mig för att försöka avvakta med sjukhus besök.

God morgon!
Jag har nu jobbat halva 24 timmars passet, halva kvar och sen är det ledig helg!
Imorgon ska jag upp tidigt och rida, ska bli härligt! Har missat de senaste två gångerna så det ska bli skönt att komma ut.
Vad var det för smidig försäkring? Vilket bolag? Finns det att läsa om någonstans?
Kanske inte aktuellt nu, men till framtiden!
Ha en bra dag allihop!
God dag.
#4 Är det en nyhet? Jag betalar åtskilliga 1000-lappar per år som det är nu.Men vi har inte samma bolag,eller hur?Jag har Sveland än så länge.Låter inte bra med ditt öga
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#6 Jag har IF i korthet så har ju numera en Flockförsäkring
Kostar 2500 för 7-15 katter 2500 i fast självrisk och 60 tusen /år till vet kostnader.
Livförsäkring på fertila djur.

#0 Ta hand om ögat. Synen kan förändras snabbt vid inflammation och infektion.
En härlig vinterdag. Har varit på en liten skidtur. Nu är det dags för dagens arbete. Sedan matlagning så det är klart när sambo och barn kommer hem. I kväll blir det att mysa vid öppna spisen. Önskar er alla en trevlig eftermiddag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Det enda som kan förändas med det där ögat är i så fall att jag skulle börja se med det.Jag är väldigt rädd om mitt seeöga men inte fullt lika rädd om det som jag inte använder att se med utan bara har för syns skull.(Nu var jag väl rolig.)
Det blir troligen ett sjukhusbesök imorgon om det inte blir sämre för då blir det idag.
synd att du inte bor närmare mig så kunde jag fixa dina felväxande ögonhår i ett nafs
har ju en viss vana efter 24 år som ögonsyster

Ja det hade ju varit väldigt smidigt.