Gere bilder
Brorsorna Vilde och Bure har fått så fina presentationer här så då är det väl på tiden att Gere får en också. Men till skillnad mot brorsorna så har Geres kulor rykt
Gere håller igång "gamlingarna" här hemma och har energi så det räcker och blir över. En kurrmaskin är han också och när det är dags att vila är mattes knä den bästa platsen 

En fin grabb.
Stolt ägare till tre La permer

Vad fin han är…. Hur mycket väger han nu? Verkar som om Vilde är minstingen bland brorsorna.
Det där att reta mamma verkar vara något i släkten
Fast här är det farmor som blir retad…….
Vilken fin kille du har. Gillar bilden i #1! 

Vilken mysig en, gillar bilden där han sover med de andra! Ser så mysigt ut så där vill man bara krypa in….

Tack för kommentarerna!
#8 Jag har ingen våg så jag vet inte riktigt vad han väger, men han är hyfsat liten och nätt än. Skulle gissa på strax över 3 kg.
Ja, det där med att retas alltså…Gere ger upp rätt fort när han börjar retas med Mysak, han förstår antagligen att det inte är någon mening med honom för han bryr sig inte. Nä, då är det såklart mycket roligare att vara en retsticka mot någon som reagerar och blir suuur!
Fin brorsa! Vilka vackra lockar!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Han är jättefin!
Bilden i #2 är min favorit, superhäftig.
Han är ff min favvo i den kullen! Kul o se bilder på han!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Åh vad fin han har blivit!
Kommer ihåg Top Cats utställning då jag såg dem som småglin, vilken skillnad det är mot nu. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.