Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 470 ggr
Salmissra
0

God morgon 9 februari!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon allihopa!

Nyss tagit min första kopp kaffe för dagen - jobbar idag.

Igår kväll laddade jag över lite bilder från mobilen på katterna nu när min älskade kamera har gjort sitt…

Så här får ni ett godmorgon från Juno, Luna och Lille Hector.

Ha en bra dag!

Salmissra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och en liten på Juno och nakenfisen Luna!

Avots
0

God morgon!

I dag skall jag försöka få mig till att såga lite lister och sätta upp. Dålig inspiration här.

Ha en bra dag!

MonicaLagerquist
0

God Morgon.

Har röjt av lite det kommer ev en katt tittare idag.Annars ska jag ta det lite lugnt har ont i kroppen idag.Har inte tid att bli sjuk nu om man någonsin har tid för det.

Stolt ägare till tre La permer

Lindavictoria
0

Tillbaka på arbetet efter nästan en vecka sjuk. Håller på att planera och ringa runt för att boka in allt som missats. Är fortfarande förkykd i mängder men orkar lite mer nu.

Har under min hemmavaro pysslat lite med bilder på katterna och har visat mina arbetskamrater några idag. Ska kapa en tråd här och presentera mina ladies någon dag också.

Ha en bra dag!

TamlinsMatte
0

Jag ligger hemma och är sjuk. Men fullständigt nöjd eftersom Wille faktiskt fortfarande är hos mig. Segertjut imorse när han åt upp en färdedels a/d-burk på egen hand. Måste släpa ut min sjuka kropp igen idag för att få tag i rätt antibiotika vilken förstås finns på andra sidan stan (han fick sin dos igår i spruta). Men nu ska jag ta dagens andra nap och krypa i säng med min sömniga Wille och njuta av att han faktiskt ligger där på kudden bredvid…

Eine
0

God dag alla.Krya på er,ni som har varit sjuka.

#5 WillegrabbenKyss,så skönt att han är kvar än!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnnicaB
0

Försöker i min enfald jobba med bokföring hemifrån idag. Är egentligen ledig - men jobbar lite extra. Med 2 cornishdamer som undersöker varenda papper, pärm - tangentbord. Sitter och "knör" ner sig i mitt knä när jag försöker stansa…. Mission impossible. Får se om jag blir färdig före kvällen.

#5 Håller tummarna för Wille och hoppas du själv kryar på dig.

#1 Dina katter är underbara! Den nya lilla killen är bara helt läcker!

*** Qui vivrqa verra ***

MonicaLagerquist
0

Nu har mitt kattbesök varit här och imorgon så blir Bavaria min röda La Permpojke en 08.Hoppas att GPS-en är på bra humör för min man är inte så glad i att köra bil i Stockholm.

Stolt ägare till tre La permer

Eine
0

#8 jag försökte förgäves minnas vad 08 är för vitfläck,men så läste jag StockholmFlört

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora