Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 409 ggr
Salmissra
0

God morgon 6 Februari!

God morgon allihopa..

Försökte ju starta en bildtråd igår men får felmeddelande hela tiden så jag får väll ta kontakt med en moderator eller vart man nu vänder sig?

Idag blir det jobb för att direkt när jag slutar åka och fira min barndomsvän som fyller 20. Imorgon är det jobb och direkt när jag slutar ska jag till min sambos mormor på kalas.

Igår var vi hos min far som fyllde år så det är kalas helg det här :D

Ha en bra dag :)

MonicaLagerquist
0

Gor Morgon

Sitter med dagens andra kopp kaffe.Sen är det syrummet som gäller.

Katterna sover framför kakelugnen.

Stolt ägare till tre La permer

[Wiveka]
0

God morgon!

Igår firade vi 20-årsjubileum med jobbet. Middag och dans.

Så idag blev det sovmorgon. I eftermiddag ska maken och jag gå och se Björn Skifs på Cirkus i Stockholm. Han har fått bra recensioner så det ska bli kul att seGlad

Det känns lite tomt här hemma då Tapini åkt iväg till Åbo för en date. Tänk att två katter är så mycket färre än treObestämd

Avots
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God norgon!

I dag så har vi födelsedag här hemma, min lilla hund Saga fyller 12 år i dag. För övrigt blir det nog en lugn dag.

Dolleminas
0

#0 Mycket kalas blir det…

#1 Du visar väl upp alstret sedan, vet att du syr så fina saker…

Blev väckt av jobbet som hörde om jag kunde "hoppa in" bara så där, när jag nekade blev hon nog paff…. Yes jag kan säga nej…Tyst Det är väl inte riktigt mitt problem att de som har jobbarhelg får beviljad ledighet samtidigt….

Här har det varit en stökig natt med 3 skotrar som körtkapplöpning mitt i samhället, funderade på att ringa polisen men insåg att de nog hunnit försvinna innan plisen kommit fram, mest tragiskt är det nog för pesiionärerna och gruppboendet som bor i huslängan…Skrikandes

Nu snart bär dt av till stan för mathandling, tycker inte jag gör annat tills man inser att det är veckorna som går fort (är relativt duktig på att veckohandla..)

Ha en bra dag alla!!

Sätter in en bild till på skruttan in action igår kväll…

MartinaH
0

God morgon!

Hade hoppats på sol idag, men icke. Blir införskaffande av kurslitteratur och lite annat idag. Får se om det blir lite städning och pyssel också. Katterna väckte mig tidigt i morse och skulle ha mat, men sen var de nöjda och ligger fortfarande och sussar gott.

#3 Grattis Saga!Glad

Ha en fin lördag!

Gittan
0

Håller på att göra i ordning köttfärssås som skulle räcka till ett helt regemente. Barnen, men framför allt gubben kan vräka i sig hur mycket som helst. När såsen är klar blir det en liten skidtur. Önskar er alla en trevlig lördag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

RacerDonnans
0

goddag!
Förbereder Alexandra inför ett övernattiningskalas med bus på Boda Borg först. Övriga familjen är i husvagnen i Duved och jag får ett ensamt dygn hemma. Har en massa plugg att göra.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Eine
0

God eftermiddag.Har grejat och pysslat fram till nu,så nu ska det bli käk.Stekt kycklinglever med lök,vitlök, och grädde i såsen.

#4 Hon är så fin din lilla Älgskogskatt.Hälsa till Boel..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Lindavictoria
0

Har sovit bästa natten på länge! Det är så tyst och skönt på landet.

Kissarna har träffat Selma Bondkatt ett par gånger utan större sammandrabbningar, bara lite morr.

Har handlat mat och planera att se på schlager ikväll!