Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1093 ggr
EvaG
0

God morgon 5/2-10

Visst är det härligare med torrt väder. Nu när jag kom hem efter arbetet upptäckte jag att mina svarta stövlar blivit vita halvvägs upp på fötterna. Nu måste jag impregnera dem innan jag sover och jag som längtar till sängen.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MyTwiggs
0

God morgon!

Ska till katrineholm en sväng idag. Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Avots
0

God morgon!

Skall i väg till jobbet i dag igen. Sen är det helgSkrattande

Ha en fin fredag!

Lindavictoria
0

Fortfarande hemma och är sjuk, men lever fortfarande. Har tagit mig upp ur sängen utan att hosta inlärverna ur mig så idag så någon form av förbättring har skett under natten, tackar gudarna för det!

Ska bo på mina föräldrars gård över helgen medan de är bortresta, ser fram emot det. Åker vid lunch. Ska packa lite tvättkläder och läsmaterial. Annars blir det bara mjuka och varma kläder som gäller!

Ha en bra dag och en trevlig helg allihop!

AnnicaB
0

God morgon.

Denna strålande soliga fredag tillbringas som vanligt på jobbet. Efter jobbet blir det en snabb sväng till hästen för mockning och iordningställande av morgondagens mat. Vilodag för henne idag efter en vecka med 3 pass för tränare (2 dressyr och 1 hoppning).

Städning står sedan på schemat - sedan skall jag kollapsa på soffan med förhoppningsvis åtminstone 1 katt under fleecefilten (maken vill nog ha en under sin filt också).

*** Qui vivrqa verra ***

MonicaLagerquist
0

God Förmiddag.
Jag har just kopplat motorvärmaren till bilen så snart bilen blivit varm blir det en sväng till stan.
För ovanlighetens skull så har det snöat lite.

Stolt ägare till tre La permer

AnneAlva
0

Godmorgon,

Här står städning på schemat inför en väns besök från Oslo. Mycket att göra, men fixade iaf tvätten igår så den är ur världen. Senare idag ska jag till frissan men det blir väl som vanligt bara en toppning kan jag tro, jag blir lite feg när saxen kommer fram. Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

AlexH
0

Fredag! Härligt, nu en hel helg till att sitta hos kattungarna! :)

Ska ta och skämma bort mig och mina naglar nu på lunchen.. dyr hobby.. men nått måste man ju få lägga pengarna på utöver barnen och blöjor och mat…

HA det gott alla

Imorgon blir bäsarna 1 vecka! så då blir det fotosession!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Gittan
0

Nu har de varit här och skottat av taket på stallet. Stallkatterna hade jättekul. För övrigt är allt som vanligt här. Barnen i skolan, gubben på jobbet och jag ska göra hemjobbet på datorn så slipper jag åka in till jobbet idag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Eine
0

God förmiddag.

Jag gör vanliga sysslor i mycket långsam takt och är därför proppfull av dåligt samvete för allt jag borde göra utöver det..

Sköt om er idag och glöm inte att koppla av i helgen.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
0

God dag. Sitter här nu halvtrött trots att jag sovit från 20 i går till 10 idag. Lägger mig snart en stund på soffan.

Sköt om er

MonicaLagerquist
0

Går mellan datorn och spisen.Håller på att fixa till vår fredagsmat.

Waldorfsallad till förätt sen blir det potatisgratäng och oxfile´ med kantarellsås.Till efterätt blir det fransk chokladtårta med vispad grädde.

Nu blev ni sugna eller????

[kraig]
0

#11 Kör du ut catering?? ;)

Avots
0

#11 Ja det låter gott! Är det vanliga fredagsmiddagen hos er eller firar ni någotGlad

MonicaLagerquist
0

#12 Tyvärr ingen hemkörning då jag inte har något körkort.

#13 Vi äter alltid "festmat" på fredagar.

Eine
0
#11 Vilken buss går ut till er?Flört

MonicaLagerquist
0

#15 804.Du är så välkommen.Vi äter vid 18 tiden på fredagar.

Salmissra
0

Sitter med min sambo och fyra utav hans 6 systrar.. Har hyrt film och köpt godis.. Katterna är supernöjda över all uppmärksamhet med små människor som är lika busiga som dom :)

Trevlig helg!

Eine
0

#16Skrattande vem vet vad som händer…Cool

MonicaLagerquist
0

Det låter lovande.