Min nya älskling Herman
Efter att jag föll handlöst för min tidigare sambos två cornishar har jag äntligen fått min egne lille Herman 1,5 år. Han är en otrolig personlighet, ett energiknippe och vill bara sitta på axeln eller i famnen hela tiden. Det är så härligt när mina nära som faktiskt tycker denna ras mest ser ut som råttor fullkomligt älskar honom! Han har charmat alla!
Grattis till kissen!!
är detta samma herman som låg ute under 'omplacering' för ett tag sedan? :)
grattis!

Grattis!

Tack och ja, det är samma kille! :-)
Är så glad att han har en så underbar ny matte!!!Vi saknar honom….

Tack! Jag förstår att ni saknar honom. Men jag uppdaterar kontinuerligt :-) Och vi trivs väldigt bra med varandra, jag och plåstret! (Fast jag är nog lika mycket plåster efter honom)

Härligt att ni trivs ihop.
Stolt ägare till tre La permer

Vad roligt, grattis :D

Vad kul att du hittade en misse!!
(Jag är Anna i Karlstad som hade Sissi ute för omplacering, hennes nya matte finns också här på forumet)
Jag saknar honom också
.
Vi är fodervärdar för hans mamma så han föddes en sommarmorgon hemma hos oss så limpetimpen om du vill ha lite bilder från hans bäbistid så klicka på mitt nick så hittar du adressen till hemsidan och där finns en mailadress.
Hermans helsyster väntar barn föresten så han skall bli morbror i början/mitten av vecka 8.
-- Eternity is a very long time --
Grattis!! Visst är det härligt när omplaceringskissen mår så fint i nya hemmet :)
Det är jag som "ärvt" Sissi och Juppi från Anna i Karlstad. De två damerna har lindat hela familjen (mig, make plus 2 tonårsdöttrar) runt sina fina silkestassar! Tiden hemma kretsar nu i väldigt hög grad runt dessa härliga tjejer
Maken har gått från att hävda att de ser ut som labratorieråttor till att kalla dem sötnosar!
*** Qui vivrqa verra ***

Grattis till din nya vän!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Tack allihopa! Det är något visst med rexar, rasen kommer alltid vara en favvo. Och så småningom ska jag försöka hitta ett sällskap till honom (när jag tjänat ihop lite pengar vill säga)
AnnaS: Just det, Sissi ja! Sötnosen :-)
Xenomorph: Det vore gudomligt kul med bebbebilder! Hemskt gärna! Men jag får ett felmeddelande när jag klickar på ditt nick.Vet inte vad som kan vara fel….Ska han bli morbror min lille pöjk? Gud så sött!
AnnicaB: Hahaha! Ja det är så kul att se reaktionen på folk som verkligen inte gillar utseendet, när de upptäcker vilka fantastiska charmörer och gossetroll de är.
Limpetimpen här har du adressen till hemsidan. Xenomorphs
Längst ner till vänster finns en e-postadress.
-- Eternity is a very long time --