Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 216 ggr
Gittan
0

God morgon 26/1-07

God morgon på er. Ännu en vinterdag att se fram mot. Ikväll blir det fest hos grannarna. Kommer att bli trevligt. Ha det bra nu alla

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Leffe
0

God morgon. Ännu en arbetsdag säger jag då, det låter bättre än en vinterdag. Sedan kommer den här helgen två stycken ledighetsdagar. Skönt för man börjar känna sig lite trött och har nu somnat tidigt två kvällar på raken. Ha det trevligt i kväll Gittan. Sköt er nu allihopa.

EvaG
0

God morgon. Gud vad det snöar ute. Tänk om man skulle gå över till mina systerbarn och gå ut med dem, för då kan jag ju få åka pulka i backen själv. Ta hand om er.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Lullan1
0

God morgon! Visst är det härligt med all snö!

Jag ska också på fest i kväll, det är en kompis som fyller år. Vi ska dit hela familjen, det kommer bli jättemysigt!

Ha en bra dag alla!

Eine
0

Jag avskyr snön, det är halt!!Gamla tanter tycker inte om sådant…

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnneAlva
0

#4 Äsch, inte är du väl en gammal tant heller, tss. I såna fall får väl jag vara en yngre tant då som inte heller tycker om halkan. ;)

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Aje-T
0

Ha ha, jag har kommit till insikten att det kanske vore bra med broddar…är jag en gammal tant då? Skrattande

Lullan1
0

#6 Tantvarning!!! Glad

Men visst är det bra med broddar!

La_Joz
0

God kväll alla tanter! Flört

God kväll även till er andra! Själv är jag nog lite tant jag med, då jag funderar på dubbdäck till cykeln…

Ikväll ska jag ladda inför morgondagen. Ska iväg på möhippa i Stenungsund. Börjar redan vid 12, och håller väl på till tidigt söndag morgon. Så denna helgen blir nästan helt iFokus-fri! Men jag har ju hela kvällen idag, och så är jag ju hemma i skaplig tid på söndag… Nja, det är väl bara att inse att man inte kan slita sig ens en hel helg!

Gittan
0

God natt. Hemkommen och lite på örat. Men kul har det varit.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Faxlin
0

Skojigt att höra att kvällen var lyckad GittanL.

själv ställer jag mig till övriga tanter som inte gillar snö. :-)

Natti natti på er ni som är förnuftiga och sover. Själv blir jag nog kvar en timme eller så till inne på iFokus. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Inlägget är låst för nya kommentarer