Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1005 ggr
EvaG
0

God morgon 3/2-10

God morgon. Nu har jag druckit en kopp rött te och ätit två smörgåsar medan jag klickat plus på alla ifokusfacklor i Fackelkampen. Nu är det sovdags. Hoppas ni får en bra och trevlig dag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

LinusCRX
0

God morgon! Fortfarande rejält förkyld :-(

Ska också in och blåsa liv i alla ifokus-facklor. Ifokusligger rätt bra till, men så är vi överlägset i antal också :-)

#0 Sov gott!

Leffe
0

God morgon

Jag kan inte klicka förrän i kväll
Idag ska jag faktiskt köpa en påse godis. Nu är ju tänderna helaSkrattande

Sköt om er

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Ska slänga i mig lite frukost och sen lasta tre katter i två burar.Två av katterna ska få sina nötter bortagna och den tredje ska få sina kontrollerade.

Stolt ägare till tre La permer

MyTwiggs
0

God morgon!

Seg! Vi är krassliga! Rynkar på näsan

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

Hemma igen.Kastrationen gick bra och han som skulle behålla nötterna hade båda två där de skulle vara.

AlexH
0

#5 vad sönt att höra att allt gått bra!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Lindavictoria
0

Å så är man sjuk igen. Tillräckligt sjuk för att vara hemma men oxå tillräckligt frisk för att orka läsa.Dilemmat är att så fort jag ligger ner blir det svårt att andas, hur gör man för att lära sig sova sittande? Det bara går inte.

Mysigt att vara hemma med kissarna men ikväll får de åka till mina föräldrar igen, ingen av oss orkar nattvaka mer just nu. I helgen ska vi vakta päronens hus när de är borta (läs mata deras katt) så då kommer vi bo där med kissarna. Då får man känna hur det känns att ha en bostad där man kan stänga dörren och sova medan katterna springer, hoppar och leker hur mycket som helst.

Trivs rätt bra med att var hemma när det är busväder, i natt hörde vi vinden och det är inte ofta man gör det här bland betonghusen.

Ha det bra allesammans!

Dolleminas
0

Har varit hemma med VAB idag, haft en riktig snorhyvel till son… imorgon får han dock gå till skolan eftersom det verkar lossnat ordentligt + att han är feberfri… imorgon är det arbetsdag och sen efteråt blir det än en resa, dock en väldigt planerad….

Avots
0

God kväll!

Har precis kommit hem efter ett kortbesök i Stockholm, som vanligt skönt att vara hemma igen.

Helt OT. Kan inte, låta bli att berätta vad som hände mig i går…

Före jul köpte jag en ny spis, där det i annonsen stod att man kunde vinna tillbaka priset på spisen i en utlottning, sen glömde jag detta, men igår ringde dom från företaget och berättade att jag VUNNIT min spis och de ville ha mitt kontonummer för att sätta in pengarna på mitt kontoSkrattande

Undra om jag skall köpa en trisslott också eller om min tur är slut för nästa deceniumFlört

Ha en trevlig kväll!

MonicaLagerquist
0

Grattis! Inte illa att vinna en spis.

LinusCRX
0

#9 Grattis. Vad kul!

#7 Förstår precis vad du menar med att sova sittandes. Det har jag förskt de senaste sex nätterna och fortfarande inte kommitpå :-( Hittar du en lösning får du gärna berätta! Krya på dig!