Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 418 ggr
LinusCRX
0

God eftermiddag 2 februari 2010

Hittade ingen god morgon tråd idag. Alla har nog tagit sovmorgon idag ;o)

Inne på 5:e dagen av min förkylning. Verkar inte riktigt vilja släppa. Har fått avboka mina göranden imorgon. Så tråkigt att min lediga vecka går åt till att kurera mig :-(

Spike har hittat min mobil. Vid flera tillfällen har han släpat iväg den. Vet inte riktigt vem han vill ringa - vällingmatte eller någon söt tjej kanske ;o)

Hoppas ni alla får en skön dag!

Salmissra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har vart en tur i stallet och tagit lite frisk luft. Kommer inte kunna dressyra ikväll, lyckades igår få en enorm sticka i stortån som inte vill komma ut…

Det bultar är svullet och gör aj aj.. Ska sätta mig i ett fotbad sen och koka en nål och pincett och utöva lite kirurgi på mig själv. hehe.

Just nu sitter jag här i mitt soffhörn och ömsom skriver några rader på skolarbetet ömsom surfar runt..

Blir en lugn dag idag hemma med missarna :) Mys!

ts, hoppas du mår bättre snart :)

Bifogar ännu en bild på världens lilla busboll som underhåller mig här hemma…

Lindavictoria
0

Sitter på jobbet och är tröttis. Började hosta igår och känner att nu är det dags att sjukskriva sig.

Trist att vara sjuk men längtar hem till sängen också. Och till kissarna och deras husse förstås!

Grannen är väl återigen lite trött på katterna, han lade lokaltidningens bostadsdel i brevlådan hemma hos oss igår morse. Vore nog klokare av honom att utnyttja den själv!

Annars leker livet!

[kraig]
0

Värst vad alla har gått och blitt sjuka. Inget annorlunda här heller. Ont i öronen och snorig. Men men! Ska iväg och umgås med två eventuella omplacerings-cornishar ikväll så jag är glad ändå :D

AnneAlva
0

Goddag,

Idag var Lethe till veterinären och lämnade lite blod som vi ska skicka till Finland. Förhoppningsvis visar det att hennes titerhalt är lika låg som förra gången (1:6) så att vi inte behöver handmata de kommande bebisarna den första tiden. Japp, vi planerar alltså kull, mitt i baby-boomen som varit nu. Glad

I övrigt firar jag och sambon 6 år tillsammans idag och dessutom 2-årig förlovningsdag. Vi ska äta gott och gå på bio för att fira tilldragelsen, ska bli mysigt! Kyss

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex