Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 334 ggr
EvaG
0

God morgon 1/2-10

Det är den 1 februari i dag. Gud vad det är kallt ute. Nu sitter jag hemma med en kopp grönt mintte och ska snart lägga mej efter nattens arbetspass. Det är ju till och med kallt inne. Hoppas ni får en bra dag allihopa.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MyTwiggs
0

God morgon! Jag är trött och lite hängig men glad idag. Jag vet att jag haft någon förkylning som nafsat mig i hälarna och nu tror jag att den slog till efter gårdagens bravader.

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Leffe
0

Det blir en trevlig dag idag. Ska till tandläkaren.
#0 Sov gott
#1 Ta hand om dig

Sköt om er

Salmissra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God SNÖIG morgon!

Har fått kriga mig igenom snön upp till jobbet.. Har kommit 2 dm här inatt.

Pjuh..

Är riktigt utställningssugen nu och längtar till mars…

Kan bjuda på en bild som blev igår när min kära vän kom hem till mig och fotade.. Jag har fotoabstinens, big time!

Ha en bra dag! :)

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Idag fyller min yngste son 21 så det blir tårta och paket när vi kommit hem från Uppsala eftersom att vi har en katt att återlämna där idag.

Stolt ägare till tre La permer

Dolleminas
0

Halloj! Då har jag nu ramlat in här hemme efter en intensiv helg, dels jobbat sen direkt ner till Örebro utställlningen (dock som chaufför…) sen direkt därifrån.. dock sovit några strötimmar i bilen på väg hem… Kallt är det - 26 just nu men på vissa sträckor var det -30 ute..

Nu blir det lite kattgos och sedan blir det lite mer sömn innan barnen trillar in efter skolan…

Eine
0

God dag.Sköt om er .

Jag är inte frisk än och orken tryter nästan helt.Jag är inte van med att vara så här slutRynkar på näsan..men de nyfödda ungarna frodas det är viktigareKyss.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Daniella
0

God dag!

Idag blir det lugnt. Ska vara med djuren & städa

Ha en bra dag alla

Avots
0

God dag!

I dag har jag lånat syrrans skidor och åkt en liten bit, det var riktigt roligt. Det är nog minst 6-7 år sedan jag åkte skidor sist.

Resten av dagen blir det nog till att städa….. inte lika kul men nödvändigt.

Ha en bra vinterdag

MonicaLagerquist
0

Nu har gästerna farit hem och jag borde gå ner till köket och plocka in disken i maskin.

Stolt ägare till tre La permer