Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 481 ggr
[Silkwaves]
0

Godric och Claude

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja i morgon fyller mina småvampyrer tre veckor. De är exakt lika gamla som Polinas grabbar. Lite kul tycker jag Glad

Jag har fått två bebisar som är varandras riktiga motsatser: Claude, den svartvite är en vilding piper och låter och klättrar redan på kattungehagens nät. Han bara SKA ut och krypa på köksgolvet! Han hoppar som ett leksaksdjur rakt upp på alla fyra tassar. Har inte sett nått liknande Skrattande

Godric är lugnet själv. Låter sig hanteras utan att ge ett knyst i från sig. Bara tittar och tittar djupt i ens ögon. Enda gången han skriker och blir upprörd det är når brorsan försöker sno favvistutten, för se där går gränsen även om man är snäll…

[Silkwaves]
0

En extra på Godric.

[Silkwaves]
0

och en på Claude

LinusCRX
0

Det är det som är så kul att de har olika personligheter. Som jag skrev på din blogg. Jag fullständigt älskar de vita morrhårskuddarna Kyss Sedan är det något speciellt med svart-vitt… tycker jag då Flört

pallemaxwell
0

Vilka sötingar

Pus-
0

Så søte der er. Og så morsomt at de har så tydelige og ulike personligheter. Sort-hvitt er så elegant, tipper de blir to skikkelige flotte gentlemen Kyss

Max&Terri -og prinsesse Amy  http://cornish.blogg.no/

[Wiveka]
0

De är så finaKyss

polina
0

Åh vad kul att se (och jämföra hihi)! De är ju helt fantastiskt söta! Ska bli så spännande att följa deras uppväxt paralellt med mina! :)

Underbar profil du hade där ;)

[Silkwaves]
0

Tack ja killarna är ju ännu mest just söta Kyss men visst har jag gott hopp om att de växer upp till fina långbenta rexar så småningom Flört

och #7 Jo visst är det lite kul att jämföra våra små pojkar med sina låtsastvillingar.

Mmm… jag tycker om den (profilen) … mycket… men vi får se hur den utvecklas.

AlexH
0

Vilken jättefin profil på Godric! Kyss

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

AnneAlva
0

Vilka fina små (stora!) killar! Kyss

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Spotless
0

Vilka härliga grabbar! Kyss

MyTwiggs
0

Jag är så bebissjuk så det är inte klokt!!! Åh så söta!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

omak
0

Så söta! Jag är kattungesjuk Tungan ute