Naturfenomen fyller 1 år!
Brukar alltid missa födelsedagar, människors som katters, men idag vaknade jag och kom ihåg!
I dag är det ett år sedan Bellas första kull föddes. Sex underbara bebisar som nu är vuxna! Jag är så nöjd med hur kullen utvecklats och så glad att alla har så underbara hem där de är högt älskade.
Först ut S*Silkwave's Northern Light - Idus
Lyckligare katt finns nog inte matte och husse har hängnat in hela trädgården med träd och allt!

Gratulerer med 1 års dagen
Og gratulerer med et kull som ble veldig flott.
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/

Grattis till de små yr-vädren, ojoj, nu var jag riktigt fyndig. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Hipp hipp hurra! Tänk vad tiden går fort! De är verkligen så fina! Är så glad att få ha träffa några av dem i vuxen ålder på utställning. Farbror Charlie grattar syskonbarnen!
Han har det bra den där Idus! Pulsa i snön med sin rödrandiga svans i topp. Urhärlig vintrig rex-bild.
Tyckte att silkwaves låtit bekant, och så kom jag på det efter att du varit in på djuraffären Simbi idag att det var ju du :D Grattis ifrån cornish-personalen Sanna :)
Grattis! 
Fina katter är de! Smulan och Gobi är mina favoriter!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#9 Nejmen hej! Kul att få ett nick på ansiktet annars brukar det ju vara tvärt om 
Tack för alla snälla kommentarer - Det är verkligen roligt att vara uppfödare och få följa sina små kattungars och se hur de utvecklas och hur de har det.
Tänk att det redan har gått ett år!! Nyss var dom ju så små och gulliga…, och nu stora och stiliga!
En väldigt lyckad kull!

Grattis på födelsedage!
De är ju fina allihop men bilden #3 på Svante och hans kompis boxern tar ju priset. Hur får man en cornish att ta på sig samma min som en ledsen boxer
#14 Måste väl vara det där som kallas prägling?…. 

Grattis till ettåringarna!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Otroligt fina allihop! Grattis på födelsedagen! = )

De är superläckra! Grattis! 

Grattis på födelsedagen.
Stolt ägare till tre La permer

Så underbart vacker kull men Idus, Gobi och Smulan är mina favvisar :)