Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 324 ggr
MonicaLagerquist
0

God Morgon 2010 01 30

Trött som en gnu tar jag en kopp kaffe inan det är dags att fånga in katterna och fara till Örebro.

Stolt ägare till tre La permer

EvaG
0

Lycka till på utställningen. Det gäller övriga som ställer ut också. Själv sitter jag med en kopp grönt mintte och ska sedan lägga mej efter nattens arbete. Hoppas ni får en trevlig dag allesammans.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

AlexH
0

Här är det kattungefödsel på gång! 3 födda så här långt! återkommer med mer info i den egna tråden jag startat om det Skrattande

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

LinusCRX
0

Hemmavid blev jag idag pga rejäl dunderförkylning. Spike tillbringar dagen med att busa runt istället för att charma domarna i Örebro. Tror faktiskt han tycker det är helt okej.

Lycka till alla ni som ställer!

Här är det bara att kurera sig efter bästa förmåga. Hade ju inte tänkt att min sista arbetsdag på jobbet igår skulle bli nedbäddning i säng. Nu är det i alla fall en vecka ledigt innan jag börjar på mitt nygamla jobb. Hoppas jag bara blir frisk fort. Har ju så mycket skoj på g i veckan, som jag inte vill missa. Tur man har tre gosiga rex-herrar som värmer en frusen och snörvlandes matte.

PetrasLova
0

Lycka till Monica!

#1 Sov gott! Det kan vara himla skönt iaf på vardagsmornar att veta att man får krypa ner och somna när alla andra är på väg till jobbet…

#2 så spännande!!!

#3 stackare, krya dig!

Här blir det studier idag hela dan.

Dolleminas
0

Här är det fn -18 ute och givetvis lyckades bilen frysa inatt…Rynkar på näsan bara för att jag ska låna ut den idag… tur att maken hade chans att hjälpa mig till att både komma till jobbet och att tina upp en bil, så nu är det nedräkning för en resa… vart ? det återstå att seOskyldig, men en sak är säkert att sällan blir allt som man tänkt sig…

Pratade med en trevlig forumist igår, många karamar till dig och de fyrbenta…Glad

Salmissra
0

#5 ska du måntro iväg och hämta dig en ny kisse? ;)

Lycka till alla andra på utställningen idag!

Nu är det snart dags för släktkalas och sen vidare på andra festligheter.

Ha en superbra dag allihopa!