Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 191 ggr
EvaG
0

God morgon 25 januari 2007

God morgon. Nu har jag gjort mitt sista nattpass för denna gång. Fyra dagars ledighet väntar. Underbart! Ha en bra dag, vi syns.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

God morgon. Löning idag. Fylla på frysen i kväll. Köpa kattsand och kattmat. Härligt. Sköt er allihop

Lullan1
0

God morgon! Jag ser inte alls framemot att gå till jobbet idag… usch, vi ska ha ett sånt där "prata ut" möte då vi har lite oenigheter i arbetsgruppen. Jag tycker att sånt är så jobbigt Ledsen

Hoppas ni alla får en riktigt bra dag!

Rexann
0

Godmorgon! I dag är det -7 grader och blåser ordentligt, ska bara skicka ungarna på skolan sen så ska jag lägga mig en stund?!!? Börjar inte jobba förrän kl. 16.00.

Låter roligt med lön, får inte förrän i morgon. Det har varit en lång månad!

Skönt EvaG med långledigt…..Hoppas det reder sig för dig idag Lullan1, låter inte kul.

La_Joz
0

God morgon!

-9 och snön ligger givetvis kvar gnistrande vit! Kan ni tänka er! Kallare än på Rexanns breddgrader! Glömde mössan när jag cyklade till jobbet. Riktigt plågosamt…

Ikväll ska mina kompisar få revansch på förra veckans bowling, så ni får hålla tummarna för mig.

Ha en bra dag allihopa!

Faxlin
0

God middag på er.
Här är det ca 10 grader kallt. Ändå kändes de 4 minusgraderna igår kallare. Jaja, skillnad i kyla helt enkelt.
Dagen har gått åt till att sova, och jag ska faktiskt bädda ner mig igen och fortsätta med denna sysselsättning nu.
Hoppas era dagar blir bra. Håller tummaran för att sin dag inte blir så jobbig som du tror Lullan 1.
I dag får gbben lön, så det ska shoppas lite till djuren när han slutar jobbet. ;-)

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

solskensbarn
0

Hejhej! Jag är glad att vädret har vänt, vi hade minus trettio de senaste två morgnarna. Jag öppnade ytterdörren för att släppa in Spira på lunchen igår och Sesam fick känna lite av kalldraget. Han blev alldeles förskräckt och sprang och gömde sig i sin korg. Där var det betydligt varmare och skönare. Egentligen vill man bara göra som Sesam när det är kallt, ligga vid elementet och trycka :)
Löningsdag är ju aldrig fel :)

Lullan1
0

God kväll! Dagen har varit bättre än jag förväntade mig i morse när jag steg upp. Det hemska "prata ut" mötet blev inte alls så jobbigt som jag trodde. Skönt!

Här på Gotland är det isande kallt ute och det knarrar under fötterna när man går ute! Det är så mysigt!

Hoppas på en bra kväll!

Leffe
0

God natt. Ska sova nu. Har varit och handlat för en månad framåt. I morgon ska jag försöka göra en massa köttgryta för att sedan frysa ned.

Rexann
0

Godnatt!! I kväll har det inte varit roligt på jobbet, både arbetskamrater och vårdtagare har insjuknat i vinter-kräk-sjukan….har tagit reda på både det ena och det andra!! Mellan varven har jag svalt vitpepparkorn och spritat både mig själv och allt runt i kring, få se hur länge man klarar sig?!? Intalar mig att det bara är de "svaga" som drabbasFundersam

Inlägget är låst för nya kommentarer