God morgon 27/1-10
God morgon. Arbetspasset slut och jag har fått i mej te och smörgåsar och ska snart krypa ned i sängen, men måste hit först. Ta nu hand om er och ha en bra dag.
God morgon. Till #0 säger jag sov gott. Gubben är på jobbet och barnen på väg till skolan. Dagen kommer att bestå av jobbets hemarbete. Sedan är det min dag i stallet. Därefter blr det att göra i ordning middagen så den är klar när familjen kommer hem. Så det är fullt upp. Önskar er alla en trevlig dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God morgon!
Jag är trött och idag ska tre katter till veterinären för besiktning. Zoo ligger innanför min tröja nu och snusar. Typiskt att hon ska bli en exakt kopia av sin tokiga mamma! 
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Här blåser det ordentligt så man får hålla i hatten när man är ute…
Suttit med räkningarna eftersom det är lönedag idag, och vips så var den lönen borta
, allt det roliga man planerat för sprack nånstans just i det… planeringen
Hur som helst, ska försöka nåla och sy klart några gardiner så jag kan få ner julgardinerna
, sen blir det väl en promenad till återvinningsstationen (hoppas den är tömd denna gång) med lite plast och papper, sen kommer ungarna tillbaks från skolan och vips så blir det tvättstygan… sen inser man det var den dagen
…
"Ha en trevlig blåsdag" sa Nalle Puh…
Det ska tydligen bli snökaos idag. Jag vill ha vår
Sköt om er
# 3 Ja just! Det är ju blåsdag idag!
# 4 Jag vill också ha vår! Jag kan föreställa mig de ljumma vindarna och grässtrån som tittar upp som morrhår ur marken. Mmmm! Vår! Vi är snart där!
www.mytwiggs.com

Minus 8 grader ute men än så länge inget snökaos.
Idag är dagen då jag borde fundera ut vad Martin ska få på sin födelsedag.Han fyller år på måndag och jag känner att jag har väldigt dålig koll på vad och när jag ska köpa till honom.Tror ni att han blir glad om jag köper en kattleksak på NERK utställningen?
För er info så fyller han 21.
Stolt ägare till tre La permer
# 6 Hihi! Ja, varför inte ;)
www.mytwiggs.com
God förmiddag.Ha det gott alla.
#0 Hoppas du kan sova skönt.
#3 Det kan bero på blåsten att kontot blev tomt i ett nafs
.Eller är det så att vi fattiga inte får tillräckligt stor bit av den fina kakan
?
#6 Ni har många födelsedagar att fira
Varför inte ge honom en katt
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Någon katt blir det inte förens han flyttar hemmifrån men då får han nog två.
Stolt ägare till tre La permer

God morgon!
Tog en rejäl sovmorgon idag och gick upp alldeles nyss..
Här utanför ÄR det snökaos! Det ligger säkert redan 5 cm ute och jag bor ett par mil öster om göteborg..
Tur att jag inte har något planerat och bara ska på möte idag som kommer att vara 100 meter från min bostad.
Katterna sitter i fönstret och tittar när det virvlar utanför!
Detta är nog sista snökaoset innan det blir vår!
Ha en bra dag! :)

Jajjemen, här i Lindesberg snöar det friskt men i morse var det lugnt. Hoppas det inte blir allt för jobbigt att köra de fyra milen hem från arbetet.
Igårkväll åkte kissarna hem till mina föräldrar igen och i natt har jag sovit en hel natt för första gången på en vecka. Att skaffa katter blev lite som att skaffa barn.
Längtar efter att flytta, tanken är att det ska bli av före sommaren, men man köper liksom inte hus i en handvändning. Tänk att kunna stänga dörren och låta katterna rasa av sig som de vill medan man sover. I vår tvåa skallrar skjutdörrarna så det ekar i hela huset, springer en katt emot dem så vaknar vi alla med ett ryck så de måste stå öppna.
Mina föräldrar blir glada när jag ringer och talar om att de får besök och katterna tycks trivas bra med miljöombyte. De sitter gärna i fönstren och tittar ut och klättrar i soffan hos mina föräldrar. Fönster på tredje våningen är inte lika roligt som de på första, det är märkbart.
Ha en bra dag allihop!

Mycket snö idag…. Har precis kört 6 snöiga otäcka mil hem från jobbet, det var inte kul! Ingen sikt alls, med helljuset fullt av vita prickar… utan heljuset ingen sikt, vägen var bara vit…..
Tack och lov att jag kom hem ordentligt, nu behöver det inte snöa något mer i år!
Snart skall jag se på Robinson om nu inte strömmen går, det har blinkat lite illavarslande några gånger…..
Ha en trevlig kväll