Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 600 ggr
David
0

Godmorgon 19/1

En vacker (nja, det är ju relativt mörkt fortfarande) morgon. Är till och med uppe innan katterna, som ligger i en stor hög och sussar.

Ska strax bege mig till flygplatsen och fara ner till de södra breddgraderna av landet. Har dock fått rapport om att snön faller där nere - så jag får helt enkelt packa om - jag som hade tänkt ta med mig ett par shorts. Cool

Hoppas ni alla får en underbar dag!

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Natali
0

Godmorgon,

#0 Vad roligt att få ut o resa. Hoppas du får det bra.

Här är det frukost och sen "jobb" som gäller. Ska stoppa i  men de vanliga värktabletterna bara. Sen ska jag hem och ut o ta ett varv i spåret med skidorna. Sen sova hoppas jag. Det lär nog i alla fall vara det som jag vill göra efter den dagen. Men måste ju äta middag och sånt också förstås.

Hoppas ni får en bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

MonicaLagerquist
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag satte pizzadegen på jäsning och när jag kom ner till köket såg det ut så här.
Tror ni att det jäser som det ska?

Stolt ägare till tre La permer

SaraMaaria
0

#2 Asgarv Skrattande Men sötaste lilla vännen har hittat kökets bästa plats… men jag tror du har rätt i att degen kan få det lite svårt att jäsa.

Trollhassel
0

#2 Välknådad och fin blir den i alla fall :)

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Leffe
0

#0 Ha det trevligt
#1 Åka skidor det är ju idrottsutövande. Det kan ju ge sjukdomen kondition
#2 Vilken härlig bild. Bulle a la rex

Sköt om er

MyTwiggs
0

God dag gäger jag… eller God deg? Flört

Snön faller tyst och stilla ute och ingen Paolololina kom ut för att äta frukort i morse Gråter

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Salmissra
0

God dag säger jag med..

Sitter med skolan som vanligt när man äntligen är ledig, försöker att se det där ljuset i tunneln och att det ska vara över! Kan trösta mig med att jag inte hinner fylla 20 innan jag tar studenten i alla fall…

Ha en bra dag alla :)

Gittan
0

God dag. Idag måste jag in till jobbet och ta hand om sådant som inte går att fixa hemifrån. Passar på och hämtar barnen vid skolan då så slipper sambon stressa. Vi ska iväg och fira min mammas födelsedag sedan. Önskar er alla en trevlig tisdageftermiddag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

AlexH
0

#2 vilken underbar bild!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
0

#2 Pizza ska vara platt eller hur?

#0 Du kan ha shorts hemma-inne.det har jag ofta för att det är så sköntSkrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Trollhassel
0

#6 Gråter

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Natali
0

#2 Den pizzan blir nog alltför fin för att ätas… Flört

#5 Ja, det är ju tanken, men idrottande klassar jag det inte som… Så långt har jag inte kommit än…

#6 Sörjer med det. Jag tycker om getter, de är mysiga. Hade när jag var liten. Har en favorit getgård jag burkar gå til libland, bara för o få ta ut "killingjorden" ut i skogen.  Tröst kramar.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Lindavictoria
0

#2 Samma kille som värmde sig uppepå kakelugnen? Kreativ när det gäller värmekällor! Och himla söt!Kyss

MonicaLagerquist
0

Japp samma lillkisse.Jag har blockerat så han kommer inte upp på kakelungen nu så han söker nya varma ställen att sova på.

Stolt ägare till tre La permer

David
0

#1. Det gick jättebra. Men jösses vad man saknar sina kissar även om man bara är borta knappt 3 dygn.

Var ner en snabbis till SVERAKs kansli bland annat, och Alvas hela kattsamling (ja, inte levande katter då alltså) finns där. Fanns massa fina statyer. Lite sugen att på allvar börja samla kattsaker blev man allt…

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...