Irokeserna - 10 veckor gamla *bilder*
Här är lite foton från förra veckan då de var 10 veckor gamla.
Först ut är Jida som börjar bli stora damen.
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Näst på tur är Nonhi som är världens goaste kelgris!
www.shaneequas.com
Sen kommer Ionte som fortfarande är pälslös ;)
www.shaneequas.com
Sen kommer söta Nia som antagligen hittat ett hem
www.shaneequas.com
Och sist ut är Ato, vår vilde!
www.shaneequas.com

Ionte är "Min" lilla ögonsten! Om han hänge med hit upp, så får ni nog inte igen honom. 
Men de har vuxit och de blir nog alla sååå fina. (De har ju bara fina katter i släktträdet….hrmmm….jag har inget med det att göra alls….inte är jag väl partiskt?)
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Gullekatter! Ionte ser fin ut och jag tycker inte alls att han ser pälslös ut? Ser jag fel? Är det inte lite sammet? De är 10 veckor och då har i alla fall inte mina kattungar haft så mycket päls (med undantag av de som kanske fått lite väl mycket päls senare) men det är också helt olika linjer.
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Vilka fina bilder och Atos nosprickar går inte av för hackor, vilken total charmfaktor!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Håller med, tycker Ionte är typmässigt min favvo och pälsen kommer ju under ett par månaders tid.. såjag skulle inte döma ut hans päls än 

Tack och tack! Jag är ju sååå partisk och tycker att alla är helt underbara, såklart, men jag kan inte sticka under stol med att Nonhi är min favvo …
#9: Vilken tur att han INTE kommer med upp då! :) Ja han är en riktig goding men en riktig odygdspåse oxå! :)
#10, 12: Nejdå, Ionte är inte alls helt pälslös men jag jämför honom ju med de andra och då blir det ju så …. Flera har sagt att jag ska sluta oroa mig, det finns gott om päls i släkten så han borde få päls.
#11: Jaa de där nosprickarna är hur charmiga som helst och han ser så himla härlig ut med sina mörkbruna öron oxå!
Nu har Nia fått ett hem och då är det bara Ato, Nonhi och Jida kvar som letar nytt hem!
www.shaneequas.com
Åååh, ge mig allihopa XD
<3
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

#6 så söt med den mörka nosen, och svarta trampdynor.
Stickgalen tjej som älskar Cornish rex, Engelsk bullterrier, dabbagamer.

Tycker Jida ser helmysig ut ^^

Gosegosegos, åh kan inte välja, tur jag slipper.
.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Nonhi tycker jag är en tjej som ger mersmak..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Undrar om Nonhi inte till och med är en Kille som ger mersmak 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Oj ursäkta fadäsen
. Mersmak och Nonhi kvarstår absolut!Mycket lovande.Men jag tror inte jag hittade i tråden att det är en kille,därav misstaget.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Fina allihop, men Ionte lite speciellt 

Fina hela gänget men jag fastnade speciellt för Ionte…eller Nohni…eller Ionte…eller Nohni. Äsch går inte att välja.

#23 håller med, tur att man inte behöver välja :)
Stickgalen tjej som älskar Cornish rex, Engelsk bullterrier, dabbagamer.
Alla var suuuperfina men jag gillade den med lite päls mest, den ser såå charmig ut!