God Morgon 24/1
Tänk att det redan gått en månad sen julafton.
Idag ska jag sy lite som ska med till NERK och sen ska jag nog passa på att bada Stella eftersom att hon så lägligt är här den här helgen.
Stolt ägare till tre La permer

God morgon!
Vaknade till stömavbrott…. kallt blev det, och tråkigt, men nu så är allt igång igen. Skall vänta ett tag, så elementen hinner värma lite, innan jag går upp på övevåningen för att försöka få ordning på alla saker…..
Ha en bra söndag!
God förmiddag.
Ha det så gott.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Iimm natt har kissarna bara hållt oss vakna två timmar istället för fyra. Lät dem springa vilt som de ville, får se om vi får några klagomål….
Känns lite ohållbart att man oroar sig och inte kan sova varje gång de är vakna på nätterna men de brukar ställa om sig efter ett tag ju. Kanske blir några dagar hos mina föräldrar för dem igen.
Idag ska det tvättas och handlas mat, annars är det en lugn dag.
Ha en skön söndag allihop!

Idag har jag lite skallebank…
Satt i med en väninna igår kväll och tog ett par glas vin. Sällan jag gör det så det sätter sina spår. Jag tillbringar dagen på soffan tillsammans med tre katter och sambo… Mysigt faktiskt!
Ska föröska få till en fotostund i eftermiddag när jag piggnat till eftersom det inte blev av igår..
Ha en bra dag allihopa :)

Nu sitter jag här och nästan lipar.. Min älskade älskade kamera har vandrat vidare till teknikhimlen antagligen.
Så det blir inga bilder på ett tag.. Hur ska jag klara mig??!! :(

#5 Beklagar sorgen men jag kan trösta dig med att h*n har sällskap av min förra digitalkamera.Evigt sörjd och saknad jag kommer inte alls lika bra överens med min nya.
Stolt ägare till tre La permer

Det är ju så.. Det ingår inte i min budget att köpa en ny systemkamera så där bums direkt.
Bläöää!