God Morgon LÖRDAG
Ont i ögat så om en stund blir det en tur till Sjukhuset.Sköterskan på Ögonakuten tyckte att jag skulle söka vård på Närakuten men si det tyckte ju inte jag.Där finns det inte resurser för att fixa mina ögon.Så efter lite tjat fick jag på nåder komma.
Stolt ägare till tre La permer
Morrn!
Vi ska iväg till IKEA idag! 
Kanske blir det tyg till nya burskynken att inviga nästa helg? 
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#0 Ojdå, krya på dej.
Själv är det en snabb kaffekopp som gäller, sen snabbstädning. Jag ska hålla middag och party för lillebror ikväll. Han fyller 18 år. Men han ville bara sitta o spela tv-spel. Så funderar på att ta mej ut på nån nattklub senare. Vi får se. Om jag inte får med lillebror ut, fast det är ju bara ett ställe vi får komma till, då han inte ens har ett leg!
Hoppas ni får en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

God middag!
I dag skall jag fortsätta med min städning/röjning. Jag skall nog också få till en långpromenad med hunden. Hade hoppats på sol men ännu har den inte dykt upp.
Ha en skön lördag!

Goddag på er.
Nu är jag hemma igen efter en tenta i moralfilosofi som kändes toppenbra.Nu blir det vinterstudion och tvättstugan, ser fram emot en slapp kväll med Robinson och kattgos i miljarder, lite godis ska det ätas också minsann
Stackare Monica, krya på dig med ditt öga och hoppas de tar väl hand om dig på sjukhuset.
Önskar er en skön lördag em och kväll.

Det gick snabbt och bra på sjukhuset så nu hoppas jag att ögat håller för ett par timmars jobb framför datorn.Ska försöka sätta mig in i hur man lägger in katter på Pawpeds.
Stolt ägare till tre La permer

#4 Vilken fin bild!

God lördag på er alla!
Jag har spenderat dagen med att städa bakom spis och kylskåp och jag har hittat Junos små gömmor med alla mina hårband.. Var nog ett 20-tal hon norpat och putt under där…
Har riggat upp en liten fotobakgrund i sovrummet och när jag precis skulle knäppa den perfekta bilden dog kameran.. Dåligt batteri. Så nu väntar jag på att det ska ladda upp sig och sen ska jag fota!
Håll tillgodo med den här bilden sålänge:

#8 Denna är väl perfekt?!
.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Ja, jag gillar den! 
UNDERBAR bild. I like!