God FREDAG! 22 Januari 2010
Idag ska jag städa, handla, fixa och dona 
FREDAG! Äntligen Fredag!
Ha en härlig dag och en skön helg!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

TS: det är så himla roligt att se dina bilder. Hur kommer du på alla dessa roliga miljöer och attiraljer? Och hur får du dina kissar att sitta stilla och se så himla gulliga ut? Får de gå modellkurs 
Intsämmer med TS, äntligen fredag. Detta är anledningarna till att fredagar är veckans bästa dag:
1. Jobbar kort dag.
2. Vanligtvis inga "tunga" arbetsuppgifter, mest administration.
3. Extra lång lunch på statshotellet med de trevliga arbetskamraterna.
4. .Man har hela helgen framför sig när man kommer hem.
5. Extramysigt med fredagkväll hemma med de nära och kära, inga större krav.
6. Ser fram emot alla roliga grejer som är inplanerade i helgen.
I mina ögon är allt detta snäppet bättre än till och med en ledig dag då man måste göra allt som man måste göra när man är ledig. Hoppas att ni alla kan njuta av denna Fantastiska Fredag!

#0 Gulle!
Jag ska noginte göra något idag…trots att det är fredag. *suck*
Tvätta lite kläder kanske, men sen får jag nog mest ta det lugnt. Jag sover och sover men känner mig inte utvilad när jag vakanar. Kan vara så i slutet av graviditeten har jag hört.
Hoppas att ni får en trevlig dag!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Dagen började så bra så nu kan det bara vara en bra dag som väntar.Fick ett efterlängtat mail som ioch för sig innebär jobb men ett jobb som jag länge velat ha och som kommer att underlätta för många.
Men först in till stan handla och hämta katter.
Stolt ägare till tre La permer
# 1 Hihi! ja.. det finns en hel del olika knep för att få till bra bilder…. Rekvisitan är det bara fantasin som sätter stopp för. Vissa katter älskar kameran och andra gillar den inte alls. Det gäller att inspirera katten till att posera, något man liksom får in en vana för med tiden
(sen är det kanske 1 kort av 15 som blir tillräckligt bra, och tar jag fram kameran brukar det bli ca 150 bilder att rensa bort)

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon!
"På fredag skall man städa det gör varenda tant", och denna tant hon gör likadant…… Fast det går trögt
Ha en bra fredag!
Ska försöka gå tidigare från jobbet idag.. lovade en liten ledsen Axel att mamma skulle hämta honom - han vill verkligen inte gå på dagis.. är inget riktigt dagisbarn.. men man har ju inte råd att vara hemma heller…
TS underbar bild!!
Fredag toppen, men förstörs av tandvärk
Sköt om er

God eftermiddag!
Idag är det fixardag för mig då jag inte har några föreläsningar idag. Ska skicka katträdet till min pojkvän å våra kissar nere i skåne med bussgods. Sen får jag besök av en golvfirma som ska lägga in nytt ekgolv i min lägenhet så den är fräsch å fin till försäljningen. Tänkte boka biljetter ner också så jag får hälsa på min lilla familj, ensamt här hemma nu när det bara är jag som fortfarande bor kvar, men det är bara lite kvar nu!
Hoppas att ni andra får en bra fredag med mycket kattmys 

Ts: Jag älskar också dina bilder och fina katter..
Själv jobbar jag nu de sista timmarna och ska sen se fram emot 9 dagars ledighet…Wihoo!
Jag och sambon firar idag 1,5 år som par.. =)
Ha en bra dag allihopa!

Fredag!! En vecka kvar till inflyttningen i nya huset å då alltså 9 dagar kvar till lilla Shakespeare kommer hem till oss. Gå tidigare från jobbet… näää .Inte för mig idag iallafall. har gått tidigare denna vecka för att hämta ett lånebarn på dagis. Lilla Spirre är så söt å enverkar vara en riktig linslus. Tack Twiggy för bildbomben till min mailbox. Alltid lika uppskattad!!

Dagen började bra och nu när jag läst listorna från SVERAKs Årets katt så slutar ju dagen minst lika bra.
Stolt ägare till tre La permer