Morron 20 Januari
Morron.
Hade ingen bra natt. Men jag somnade om. Katterna var billiga ett tag. De (läs motorini och Bure) har kommit på att de ska busa när jag ska somna. Det är väl rätt ok. Men när de ska börja reta Pepsi så hon står o morrar hela tiden så går det rakt inte att stänga bort.
Men sen när jag inte kunde sova så var jag glad att jag hade dem. När jag väl gick i la mej igen så hade jag Motorini vid huvudkudden, och Pepsi vid fötterna o Bure vid knäna. Då blev det så mysigt, och jag fick nog i alla fall nästan 2 timmar ok sömn inatt.
Nu är det frukost och sen jobb som gäller. Möte med socialhandläggaren om Milton. Skidtur, och sen skuta monster. Jag får spelet idag, det var ett visst ex som tagit det. Sen har jag fått hem ett annat spel o testa också. Jag längar.
Hoppas ni får ne bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Godmorgon, sitter på jobbet med en tallrik gröt, har upptäkt att det är lugnare att äta på jobbet annars har jag en katt i gröten. Jobbar på det men han är tokig i mat och ska ta våran ganska stressigt att äta då och jag som inte får äta fortare än 20 min, det funkar inte. Har inte hängt med vad är det för spel du ska få?
Stickgalen tjej som älskar Cornish rex, Engelsk bullterrier, dabbagamer.

#1 Dead Space. Ett "Monster skjuta spe"l. Så skönt o få utlopp för lite aggresioner. Så har jag även Bioshock som också såg bra ut. Så jag får testa min nya dator.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

God morgon
Fint vinterväder ute.Trädgården full av skator och rådjur.Vi har skottat undan snö på ett ställe där det växer vintergröna så att rådjuren ska komma åt det lite lättare.
Stolt ägare till tre La permer

God morgon!
Vaknade utav en liten snuttekattunge som satt utanför sovrumsdörren och ville ha kärlek! Han är så duktig och sov hela natten med dom stora katterna där ute. Han har också börjat äta torra kulor och smakat lite försiktigt på de stora katternas mat..
Både Juno och Luna är högst irriterade att dom inte kommer in och kan smaka hans mat inne i hans hus…
Bifogar en liten bild på Nakenfisen och lilleman!
Ha en superdag allihopa!
#Natalie, Vilken fin bild :)

Snart dags att sova, blev för sent igår då jag var uppe till halv tre och började jobba 8.00 idag.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Ska också snart lägga mig. I morgon får jag vara med om något nytt. Ett möte med min läkare, min arbetsgivare, min handläggare på Försäkringskassan och med mig
Morrn!
Jag vaknade glad i hågen, men mulnade till när jag såg att kisi hade ksytt på min kameraväska samt klättrat upp på högsta planet i stora klösträdet och spytt ner på alla undre våningar. Morr! Jag ska aldrig mer ge RC Persian (som jag av en händelse råkade ha i en liten påse här hemma). 
Fina killar #0 och # 4

Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com