Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 227 ggr
EvaG
0

God morgon 23 januari 2007

God morgon, god morgon. Kommit hem nu och ska ner i en skön säng, som är uppvärmd av katterna. Gud vad det är kallt ute. Det får ni stå ut med i dag. Men hoppas ni får en bra dag i alla fall.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

God morgon. Ja , jag är en av dem som ska ut i kylan. Skulle mycket hellre ligga kvar i sängen. Sköt er nu

Gittan
0

Jag säger väl också god morgon till er alla. Sov gott Eva. Själv ska jag arbeta halv dag idag. Tycker den här sidan blir bättre och bättre med toppenstämning. En eloge till dem som styr sidan.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Lullan1
0

God morgon! Tack Gittan, det känns jättekul att du tycker det! Så upplever jag det med!Glad

Snart ska jag cykla till jobbet, förmodar att det blir med livet som insats! Det är så halt ute så det knappt går att gå…  Ska jobba till 19:30 ikväll, det blir en låååång dag!

Rexann
0

Kallt ja! Vaknade då gubben kom hem från sitt nattjobb, cyklandes!! Termometern visade -28 grader, han hade inte haft hjärta väcka mig för att be om skjuts hem!! Fundersam

RolfH
0

God morgon, ja tänk om man hade fått ligga kvar i den varma sängen. Nä jobb är det som gäller.

Lullan1
0

Godkväll! Kom just hem efter en lång dag på jobbet, hoppas att jag inte ska behöva jobba mer övertid på ett tag nu…

Hoppas ni alla har haft en bra dag, trots kylan som Rexann berättar om. Här hemma har det inte varit så himla kallt, men det är nog någon minusgrad och superhalt ute!

Nu är det dags att natta sonen och efter det ta en varm kopp te med honung.

La_Joz
0

God kväll!

Här i Göteborg har det snöat idag! Jippie! Och det ligger kvar! Jobbigt bara att jag "råkade" ta mina pumps till jobbet idag. Jag halkade hela vägen hem…

Nu ska jag hålla Lullan1 sällskap (inte bokstavligt!) med en kopp te med honung. Tror att jag river i lite ingefära också. Det är ju så himla gott!

Lullan1
0

Ingefära?!?! Är det gott i te?

La_Joz
0

#8 OM!!! Det är hur gott som helst! Om man gillar ingefära alltså… Ingefära är bra för ämnesomsättningen bland annat. Riktigt gott i en kopp svart te med mjölk och honung. Även gott med bara hett vatten och honung (och eventuellt lite mjölk).

Lullan1
0

Jo, jag vet att ingefära har goda egenskaper, min pappar har alltid det i morgonfilen. Jag har svårt för den starka lukten, men i te kan det vara värt att prova faktiskt!