Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 502 ggr
Salmissra
0

God morgon 16 januari

God morgon allihopa!

Jag är ledig i helgen och har fått ordning på mitt bredband som kraschade i onsdags fem minuter innan min tenta..

Idag väntar något jätteroligt och spännande, men det uppdaterar jag er om senare! =)

Nu ska jag äta frukost och sedan storstäda för att få dagen att gå..

Ha en superbra dag!!!!!

MonicaLagerquist
0

Här hemma är det lite avslaget så här dagen efter.Sen är det väldigt katt-tomt här hemma.Crile flyttade ju i måndags och igår kväll så "tjuvade" min äldsta son med sig La Permpojkarna hem.Vi får väl se hur länge de blir kvar där.Men konstigt att det kan bli så katt-tomt med fem katter kvar hemma.

Lill-Grisen ska få bada idag igen.Han har varit i mannens hobbyrum och har numera grå fötter.Han badade igår men allt gick inte bort.

Stolt ägare till tre La permer

polina
0

god morgon god morgon!

Idag blir en lugn dag med fotoredigerande (besökte Jango igår och tog en massa bilder!) och sedan mot kvällen bär det av in till stan för att träna, sola och sist men inte minst hitta en billig bikin.

Hoppas alla får en underbar dag!

Eine
0

Godmiddag

#0 Gick det bra på tentan?

#1 Hur är det med ryggen då,efter gårdagens aktiviteter?Hoppas du slipper smärta.

#2 Ska du också ut och resa till en ljuvlig badstrand?

Jag har själv fått ett erbjudande som jag varit vaken halva natten för, och begrundat och diskuterat med en vän,och det lutar åt att jag tackar ja.Kanske att jag avlöjar framåt våren vari erbjudandet består i.Det blir i vilket fall en liten(men rolig) omställning för min del.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Salmissra
0

Eine: Nej, jag fick avboka den eftersom jag inte fick igång internet..Jag pluggar distans och då gör jag den med min lärare vid datorn vid webcam och headset.. Jädra teknik ibland alltså!

Eine
0

#4 Ajaj, Obestämdja det är väldigt känsligt när vi blir så beroende av att tekninken fungerar.Lycka till nästa gång.Glad

MonicaLagerquist
0

Ont i ryggen idag med men inte lika illa som igår.

Det låter som om du har spännande saker på G.

Stolt ägare till tre La permer

Eine
0

#6 bra då är det på rätt väg.

Oh ja,det är både spännande och roligtGlad

EvaG
0

Nyss vaknat efter nattens arbetspass. Ska dricka en kopp varm te med honung i. Börjar bli lite förkyld. Hoppas ni får en bra lördag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Eine
0

#8 Hmmm..känner du kanske någon som kan ha smittat digCoolSköt om dig.

EvaG
0

Rädd för det. Har inte råd att vara hemma.

Medarbetare på Vilda västern iFokus