Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 501 ggr
EvaG
0

God morgon 14/01-10

God morgon. Nu ska man ta tåget ned till Malmö för att arbeta de kommande nätterna. Hoppas ni får en bra torsdag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morrn!

Ska till Katrineholm och hälsa på Myra idag! Dags att göra sig i ordning!

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Avots
0

God morgon!

I dag skall det bli städning av. På söndag kommer den del av mitt hem som legat nerpackad i Sollentuna hit så det måste till lite extra förvaringsutrymmen.

Fast jag har ju klarat mig utan de sakerna i snart två år så frågan är, behöver jag dem….

Även katterna har blivit städade alla klor klippta nu på morgonen det blev totalt 90 styckenSkrattande hunden medräknad.

Ha en bra dag!

Eine
0

God morgon.Här blir det delvis städning,delvis hobbyverksamhet.På lördag-söndag kommer en spekulant på en katta som jag ska sätta på foder efter mycket funderande, och jag måste pussa extra på henne också(kattan alltsåSkrattande)…Men familjen har givit mig positiva vibrationer så det känns riktigt och bra.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
0

Varvar mellan syrum och pyssel inne.Vi har födelsedag i huset imorgon men sonen får göra sina egna kakor men smörgåstårtan har jag lovat att fixa.

Stolt ägare till tre La permer

AlexH
0

#4 vi har åxå födelsedag på äldsta sonen imorgon! Han fyller 5 år! och har beställt sushi!! :) så det blir att finna ett bra sushi hak i närheten där jag bor…

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Gittan
0

#5 Gratta honom ordentligt på femårsjubileumet.

Det är en härlig dag ute, men jag ska göra storstädning inne. Nu är allt julpynt borta så då är det lika bra att pasa på. Önskar er alla en trevlig eftermiddag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld