Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 211 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-01-22

God morgon alla glada och alla andra. Det är vitt på marken när man tittar ut så jag tar bort det där med god framför morgon. Morgon på er. Nu är det fem dagars jobb som väntar. I kväll ska jag fortsätta med färgalbumet. Sköt er nu allihopa.

EvaG
0

God morgon. För mig är det sovdags. Leffe kan lova dig att det är ganska kallt ute oxå. Kom hem från mitt arbetenyss och välkomnades hem av två glada katter. Ha en bra dagalla.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Gittan
0

God morgon säger väl jag också. Ha det bra. Själv ska jag och hund på långpromenad idag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Lullan1
0

God morgon! Nu är det dags att gå till jobbet!

Ha en bra dag!

Rexann
0

Godmorgon!! Fortfarande kallt, -20 brrr. Ska bara skjutsa min dotter till skolan sen blir det krypa under täcket en stund…….min son är hemma och är sjuk!

Anna77
0

Hej alla!

Då var flytten avklarad, bor numera i en härlig lägenhet med stora springytor för kissarna… De trivs jättebra och klarade flytten utan att bli oroliga! De hjälpte också till att packa upp. *skratt* Kartonger är ju för kul..!

Hoppas alla får en fin *mycket kall* dag! Vänligen Anna & katterna

Lullan1
0

#5 Kul att ha dig tillbaka här igen Anna!

La_Joz
0

#5 Välkommen tillbaka Anna! Hoppas flytten gick bra! Det var ju kul att du hade lite uppackningshjälp! Nu har du väl några roliga foton att bjuda på, hoppas vi här inne!

Lullan1
0

God natt! Nu är det dags att sova för min del! *gäsp*