Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 1342 ggr
RacerDonnans
0

Presentation av ny katt och framtid...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Har skaffat en ny katt till katteriet i höst men hon har inte blivit presenterad förrän nu. Har inte haft någon bild som gjort henne rättvisa samt att man hela tiden tänker, det gör jag imorgon…….. Nu är det i alla fall dags för presentationen av både henne och hennes status som blivande mamma.

Vår älskade chokladpralin Kvasikattens Pegeen även kallad Irma. Hon flyttade in hos mina föräldrar under hösten och mår som en prinsessa där. De passar perfekt ihop hon, mina föräldrar och deras labrador Hulda.
Bilden togs av min systerdotter då Irma dejtade Heman.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

RacerDonnans
0

Fick häromdagen två fina bilder på henne av Sandra som hon bott hos tidigare. De finns på vår hemsida via länken på aktuellt.
Här är två bilder jag tog själv två magbilder igår. Här kommer de.

RacerDonnans
0

Hur många kan gömma sig där? Det är drygt 2veckor kvar till nedkomst. Jag är så glad att jag fick köpa denna underbara katt. Håll tummarna nu att allt går vägen och att det gömmer sig en fin liten tös åt oss i magen.

MonicaLagerquist
0

Det är något visst med chokladkatter.Hoppas att hon ruvar på något fint till dig.

Stolt ägare till tre La permer

RacerDonnans
0

#3 Tack Monica och ja, visst är det. Jag är glad att de bor så nära att vi träffas flera dagar i veckan.

Här är en länk till hennes sida på min hemsida, där finns fler bilder som sagt.
http://www.racerdonnans.se/Pegeen.html

Dolleminas
0

#0 alltså allvarligt, hur många har du beställt!?! Flört Blir nog toppensöta bebbar!!Kyss

Dragonrebell
0

Hon är så vacker. Måste åka dit och kika på henne…om inte annat för lite kattungegos framöverFlört. Jag har visseligen en underbar liten tös ( och 2 stora) här hemma, men det kan ju inte skada att kika på fler små underverk.Guld i mun

Dolleminas
0

#6 Tänk att Pixie är släkt med både mamman och den blivande pappan… tänk vad allt kan slumpa sig ibland… Kom bara ihåg att klappa Irma från mig med!!!

kissan78
0

Vackra Irma!!! Som du vet Ingela så har hon en liten speciell plats i mitt hjärta! Kyss Tror det kommer bli en hel drös med sötnosar efter henne o Heman!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Spotless
0

Härligt att Irma hottat rätt hem hos dina föräldrar. Jag "känner" ju hennes pappa CH Spotless Ivan den Förskräcklige. FlörtSkrattande Jag behöll GIC S*Spotless Iris ur den kullen och hon är mamma till mina stiliga grabbar Ulv och Utter (kusiner till Irma).

Lycka till med kommande kullen.

LinusCRX
0

Åh vad roligt att du har hittat en ny stjärna till ditt katteri! Hon är så vacker. Lycka till!

miano
0

Tror nog att det blir minst fyra stycken bebisar,eller mer.

Lycka till med den kommande kullen.

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

Natali
0

Grattis återigen. Roligt att få se bilder på henne. Men parningen den har du minnsan smygit med. Flört Eller så är jag bara allmänt off inte inte hänger med.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

polina
0

Åh, vilken donna! Lycka till och hoppas på många bebisar!

Diezla
0

Hej!

Jag har en söte son efter henne,han är underbar……

Lotta

Bulle
0

Grattis hon är jättefin och tjock, som man ska va när man väntar smått.

Stickgalen tjej som älskar Cornish rex, Engelsk bullterrier, dabbagamer.

www.horsfieldii.com

www.stickorgarn.com

RacerDonnans
0

Tack alla, #5 Lagom mängd är beställd ;). #6 Alltid välkommen, #8 Jag vet ju det, och nu har hon även stulit en del av mitt hjärta.
#9 Du vet ju vad jag tycker om de grabbarna, blir hennes barn lika fina är jag mer än nöjd.  #12 Det är nog så att jag hållit det för mig själv lite längre än vanligt.
#14 Så roligt, pm:as gärna och berätta mer, skicka bilder……. Du kan även maila mig på ingela.schultz@gmail.com. Vill gärna få kontakt med de som har unge efter henne sedan tidigare.

Tack än en gång, en vacker stjärna är hon allt, skall bli spännande att se om det blir fyra raringar eller vem som får rätt.

Leffe
0
RacerDonnans
0

#17 Tack, hon är verkligen det, lika härlig som din Avatar. Den är ju så underbar. Blir glad varje gång jag ser den.

AnneAlva
0

Oj, här kommer överraskningarna på rad, inte bara har du skaffat en ny hona, hon ska ha smått om två veckor också. Skrattande Grattis till båda delarna och hon ser jättefin ut, "lilla" Irma!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

RacerDonnans
0

Tack, ja jag har hållit lite på allt, hon dök upp som sänd från ovan. En katt som är dotter till en av de underbaraste rexar jag träffat fanns helt plötsligt tillgänglig för mig. Har också alltid haft en förkärlek till choklad i alla former så mer perfekt kunde det inte bli. Håll nu alla tummarna att lyckan fortsätter för oss under detta år. Det kändes så tuft efter den oplanerade kastreringen av Stacie så jag har inte vågat glädjas riktigt fullt ut än.

Eine
0

#20 Lycka till med kullen!Glad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

malin-n
0

Här kommer ett stort grattis från mig med! Hon är jättefin. Vad roligt med en kull till!

Kram, Malin

cherish
0

Får väl hälsa henne välkommen här oxå och önska lycka till! ;) Jag har ju fått äran att veta allt i förväg men som alltid, jag håller tyst när jag lovat det!

Önskar dig och Irma verkligen lycka till och det finns säkert en jättefin tjej bland alla bebisar i magen - det blir väl 7 st va?!

Kram!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Pus-
0

Gratulerer med ny pus og tillykke med bebiser snart!

Max&Terri -og prinsesse Amy  http://cornish.blogg.no/

Diezla
0

Hej!

Yes,jag ska kolla igenom foton,och maila dig vid tillfälle!

Lotta

[Silkwaves]
0

Fiin och rund och go chokladkisse! Önskar dig lcyka till med bebisarna och jag gissar att det blir fler än två Skrattande