Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkattungar-till-salu
Läst 960 ggr
[Silkwaves]
0

Bellas kattungar har kommit

Äntligen har Bellas efterlängtade bebisar fötts. Två killar blev det och riktiga bamsar, 121 och 132 gram. Den ena heter Claude och är svart-vit och den andra som ännu inte namn är chokladfärgad (om inte ljuset i bastun spelar spratt med mig) och jag tror han är helt solidfärgad Kyss

Bilder kommer lite senare, jag vill att lilla kattfamiljen ska få vila lite innan jag kommer och bökar med kameran.

Jag har inte helt gett upp hoppet på en liten tredje bebis, men rent realistiskt så… näee.. nog bara att… inse fakta…

polina
0

hihi, verkligen stereo, både i kön och tid ;) Grattis grattis!

MonicaLagerquist
0

Grattis.Det ska uppenbart vara två grabbar i år.

Stolt ägare till tre La permer

rexmamma
0

Grattis Anki! Det är ju sååå snyggt med choklad. Svartvitt är ju heller aldrig fel KyssKyss 

Verkligen gott om tvillingpojkar just nu, även om dom i den här tråden inte är några enäggstvillingar :-)

lockar
0

Grattis till grabbarna

MyTwiggs
0

Stort grattis!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

LinusCRX
0

Grattis till gossarna! Härliga färger!

[Wiveka]
0

Grattis till krullisarna, åhh chokladKyss

Pus-
0

Gratulerer med gutta!

Max&Terri -og prinsesse Amy  http://cornish.blogg.no/

miano
0

Grattis till killarna!

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

Dolleminas
0
AnneAlva
0

Grattis!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

[Silkwaves]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har vi terroriserat Bella och bäsarna. BAra en kort stund därför blev det bara ett av varje kisseunge. Först ut den lille svartvite killen

[Silkwaves]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och så lille chokladen

[Silkwaves]
0

och tack för alla Grattisar - det värmer. Även om jag helt ärligt gärna hade velat ha en tjej i denna kombination, men, men man kan inte få allt.

rexmamma
0

Åh, så fina!! Grattis igen!! KyssKyss

MonicaLagerquist
0

Så Söta små korvar.Grattis ännu en gång.Lite trist att det inte blev någon tjej till dig men man får ju tyvärr inte alltid det man beställt.

Stolt ägare till tre La permer

Strawberrygirl
0

Grattis till de söta små grabbarna! Blir spännande att följa deras uppväxt.

omak
0

Grattis till småbuset! En särskild nospuss från Bingo.

AlexH
0

Stort grattis! Choklad är ju toppen, jag har ju själv en hemma som är en underbar chokladpralin!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
0

Grattis till de  fina pojkarna.Lovande krull!

Min väninna fick två honor och ville ha en hane,så det blir inte som man tror alla gånger.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

RacerDonnans
0

Grattis igen till de två. Kan berätta att jag en gång fick en kull med två ungar där en tredje föddes ca ett dygn efter de andra s¨omöjligt är det inte (fast vanligt är det ju inte). Oavsett så blir de nog två läckerbitar.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

[Wiveka]
0

Är riktigt sugen på en chokladpojkeKyss

Aje-T
0

Grattis Anki!!!

Halvbror Idus viftar med tassarna :-)

cherish
0

Grattis till pojkarna Anki! Kyss

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

[Silkwaves]
0

Tack allihop. Allt går bra med grabbarna och de växer så det knakar. De fick ju en riktig raketstart. Ser mycket äldre ut än två dagar. Stabila i kroppen och hungriga. Bra röstresurser..

Jag kommer inte att behålla någon själv tyvärr då jag inte har någon användning av en kille ur denna kombo tyvärr Gråter

Vi får se hur grabbarna utvecklas. Jag kommer att avvakta liten innan jag tingar bort dem.

MyTwiggs
0

# 25 Jag förstår hur det är… Jag har verkligen ingen användning för en hane efter Kisi och självklart förälskar man sig i dem…

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com