Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 756 ggr
Salmissra
0

God morgon 13 Januari!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon allihopa,

Har nyss gått upp och ska sätta mig med skolan. Har tenta på filosofi A kl 11.. Wish me good luck.. Pjuh!

Ikväll går jag på igen och jobbar dygnspass, hoppas mitt mobila bredband kommer idag så datorn kan följa med.

Ha en superbra dag!

Ps, skickar med ännu en bild på sphynxbebis som jag hälsade på häromdagen.. Kameran är full! :D

MonicaLagerquist
0

Kallt ute och sen måste vi en sväng till sjukhuset.Men dagen kan väl bli bra för det.

Stolt ägare till tre La permer

Avots
0

God morgon!

#0 Söt skrynkelbebis!

HÄr är det fortfarande kallt -20 i morse, men strålande sol och vindstilla. I dag skall jag försöka komma i kapp här hemma efter att ha varit borta nästan en vecka.

Lille Vilde som alltid varit kelig har nu den sista tiden blivit oootrooligt kelig en riktig mattegris som helst skall sitta på axeln och tycka sin kind mot minGlad Han är så sötSkrattande 

Jag försökte ta en bild på honom i dag men som sagt, han vill vara nära, så detta är vad det blevObestämd.

Ha en bra dag!

PetrasLova
0

Här visar termometern - 10 grader idag, vackert ute är det.

Lämnade Alice hos vet imorse för kastrering…lilla räkan hon vägde 2.4 kg och hjärtat lät så fint. Skall hämta kl 13 igen, innan dess blir det skolarbete med kurskamrater.

ha en fin dag.

MyTwiggs
0

God morgon!

Här är det full rulle. Kattungarna far runt som galningar!

Ha en fin dag!

# 0 Hujeda mig vilken söting!!!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Dolleminas
0

Här är det också -10 ute och strålande sol…

Lämande in Alma för kastrering imorse, for sen till en väninna och surrade bort nån strötimme, nu blir det lite röj innan barnen kommer från skolan samt att jag ska hämta hem Alma igen…

Eine
0

Goddag.Tvättdag.Lägger in en bild *I väntans tider…*

Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnneAlva
0

Goddag,

En rutten dag för mig idag, har blivit sjuk igen och tycker vansinnigt synd om mig själv. Rynkar på näsan Jag hoppas det går över snabbare denna gång dock, förra gången var segdragen.

Hoppas ni andra får en fin dag!

#2 Hans personlighet kommer verkligen fram i den bilden. Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Xenomorphs
0

TS - det ser ut som om grabben har hjälm på sig Skrattande. To die for!!

#2 Bästa cornishbilden på länge!! Helt underbar, för det är precis så man ser dem, som en suddig fläck framför ögonen…hahahha. Den förgyller mig dag idag - tack för den.

-- Eternity is a very long time --