God morgon 12/1

Morron.
Ska försöka ta mej samman, hoppas att värktabeletterna kickar in snart. Sen är det mata apor som gäller. Jobbigt med allt städande, men det roliga kommer sen.
Ska bli intressant hur de ser på mina "foderautomater".
Varmt, nästan plusgrader.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

God Morgon.Har sovit väldigt dåligt i natt.Drömt och vankat och kännt mig helt övergiven.Vet inte om det beror på att vi lämnade iväg Crille igår eller om det är något annan i undermedvetandet som ligger och spökar.Nu ska vi ta oss in till Uppsala och sen IKEA.
Stolt ägare till tre La permer
Goddag!
Jag har tänkt jättemycket i natt på tråden Uppfödare=Sociala människor.Det är så ledsamt att vi inte bara kan leva och låta leva,utan måste ha en klump i magen och fundera på om vi gör/är *rätt* i andras ögon!.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Monica.. var inte orolig för Crille. han kommer få det jättebra.. men naturligtvis kan nog kroppen och känslorna spöka med en , när man måste ta tunga beslut och ändra i din vardag och närmiljö…
Hoppas du får sova i natt..
Är på jobbet.. har stressiga mornar.. speciellt som Axel, min yngsta är i en underbar trotsålder.. "jag har redan varit på dagis en gång, jag har slutat med det nu så jag tänker inte gå!!"
Hm hur förklarar man för en envis 3,5 åring att det inte funkar så??
#4 Han har ju rätt
…men det kan bli svårt om man som förälder måste jobba borta.Hmm,föreslå att han skaffar jobb..näe det är lite tidigt.Ja,klurigt
.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Goddag på er. Härlig vinterdag, men varför måste det vara kallt? Tänk om det kunde vara varmt och ändå vita träd och mark. Hoppas ni får en trevlig tisdagkväll.