Funderar på att skaffa en rex
Hejsan hoppsan!
Jag och min sambo har funderat på att skaffa oss katt, men min kära sambo är pälsdjursallergiker! 
Vi var idag hemma hos ett par som hade antingen cornish eller devon rex men är inte säker på vilken och paret i fråga sa att dessa inte hårar mycket, knappt alls!
Jag själv är känslig för päls, det kliar osv så att det inte hårar mycket är viktigt för oss båda…
Vi har diskuterat fram och tillbaka och har kommit fram till att vi vill testa, man kan ju åka till någon som har katter av denna ras men jag tycker det är "fusk" för det är inte samma sak som att ha en katt hemma hos sig,om ni förstår vad jag menar.
Vi vill alltså hitta någon vi kan "låna" en katt av, så man kan se hur det fungerar, finns det möjlighet till detta?
Hoppas någon orkar läsa detta :)
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Var bor ni?
Stolt ägare till tre La permer
Vi bor i Tumba söder om Stockholm :)
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Helt OITOT

Förlåt, Svea hjälpte mig att skriva…
Jag SKULLE skriva: Helt OT Monica, men det bästa med den bilden måste vara tassarna ovanpå den klämda katten :-D

#5 Håller med.
#0 Jag bor för långt bort annars har jag en som brukar åka på äventyr mellan varven, men Monicas allternativ bör kunna gå, inte alltför långt bort.
Lycka till!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Ja det är ju ett underbart alternativ! :)
#3 Kan du kanske berättta mer om henne, hur hon är, vad hon är van vid isv? Antignen här eller via PM? :)

Slå en signal så kan jag berätta lite mer om Ögonaböj.
0171460940
Jag sparar ditt nummer och ringer dig imorgon efter jobbet! :)

Det blir bra det.
Hoppas att ni tål cornish rex! De är underbara och bringar så mycket lycka till sina människor! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Lycka till!

Lycka till
Åh nu är jag jätteglad
Åh nu är jag jätteglad!
Pratade precis med Monica och blir bara mer och mer "taggad" :D
Nu ska jag bara se till att sambon inte har ändrat sig (men det tror jag inte han har)
Huhu *hoppa och studsa*