Redan 9:e Januari...
Rackarns vad tiden går fort… Idag är det -5,7 peppar peppar, hoppas det stannar där ett tag nu
Idag ska jag och barna på samhällsföreningens julfest, eller snarare barnens julgransplundring vid skolan… Ovanligt att vara både ledig och kunna vara ute samtidigt utan att frysa
Ha en bra dag alla!!

Morron.
Vi har -5.4 bara. Snacka om tropisk värme från föregående dagar. 
Jag ska bara ta det lugnt idag. Har ont i hela kroppen, dels har jag ju gjort fö rmycket, men tror också jag är på väg o bli förkyld. Hoppas jag är frisk till tisdag då jag ska tillbaka på "jobbet".
Tror jag hittat mitt kall nu. Det blir väl ett helt zoo häruppe i umeå så småningom. 
Apelsin och Clementin äter ur min hand. En video från gårdagens mating.
Hoppas ni får en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

God förmiddag.
Sitter med en kurrande Bavaria på axeln och funderar på hur nyttig jag ska vara idag.Idag fyller mitt äldsta syskonbarn 30 år.Inte klokt han föddes ju nyss.
Stolt ägare till tre La permer
Godmiddag.Lite kallt är det.Kände det när jag tog mig till Apoteket .Men det finns riktigt dåliga saker att bekymra sig över. Det mesta krymper till noll och ingenting,när man får veta hur dålig en bekant varit sedan Jul
.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#0 Hoppas ni får trevligt
#1 Ta hand om dig
#2 Tiden går
#3 Sådana besked är alltid tråkiga
Har gått upp först nu. Varmast under täcket. Där har jag legat med Pysen inborrad mellan min sida och armen. Han har spunnit hela tiden. Sköt om er

Nja, så bra har vi det inte här. Något varmare men fortfarande just nu -25 grader. Har städhelg då maken fyller 40år på onsdag och man kan räkna med en del besök inför nästa helg.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.