Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 494 ggr
Natali
0

Godmorgon 8 januari

Oj, har dagarna verkligen gått så snabbt. Snart är halva januari avklarad.

Här är det bara -22.5 grader. Uppe hos mamma, bara 5 mil bort är det nästan -30 grader. huvvvaaa….

Jag ska iväg o mata apor. Ska se vad spännande jag skall kunna hitta på åt dem idag. Ska se vad jag hittar för material.

Nu är det frukost som gäller. Hoppas ni får en bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

MonicaLagerquist
0

Här är rena rama värmeböljan.Bara minus tolv grader.Väntar på kattspekulanter och passar på att elda lite.

Stolt ägare till tre La permer

Trollhassel
0

Var och såg Avatar 3D igår. Se den! Bästa filmupplevelsen på länge! Undvik den dock om ni är höggravida. 3 timmars stillasittande med en tung sparkig mage som trycker åt alla håll, det är faktiskt något jag skulle kunna vara utan.

Underbra vinterväder! Har fortfarande halsont tyvärr, annars skulle en prommenad varit fantastiskt. Kanske ska ta mig till Ica och köpa jäst i alla fall. Baka lite varma goa frallor till sambon.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

EvaG
0

Nu har jag kommit tillbaka från LA. Gud vad kallt ni har här

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Eine
0

#3 Välkommen tillbaka! Och tacka din skapare att du inte bor i Dalarna.-35C FörvånadDet enda som är bra med kylan är att några fästingar säkert fryser ihjälGlad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Pus-
0

# 4 For ikke å snakke om den elendige Iberiasneglen. Veldig glad den fryser ihjel..

Max&Terri -og prinsesse Amy  http://cornish.blogg.no/

David
0

Får väl avsluta med att säga god natt! Nu blir det till att öppna fönstret på glänt, i jämförelse med hur det var tidigare i veckan så är det nästan tropisk värme och dags för shorts Skrattande

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

RacerDonnans
0

#4 och #5 Tack!!! Äntligen kan jag säga, hurra!! för kylan. Vi har haft riktigt kallt riktigt länge så här bör det inte finnas några hemskingar kvar alls till våren.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.