God morgon
Kallt ute idag också, men det ska val bli lite varmare på eftermiddagen.
Ska snart åka och hämta hem Solomon.
Ha en bra dag.

God morgon.
Här blir det en lugn dag. Ska ju bli rekord kyla med ner till 40 grader, kanske inte här då, men minus 20 grader räcker ändå tycker jag.
Vi ska ta en lugnt frukost och sen ska jag städa lite. Håller på att omorganisera här hemma. Det kan behövas.
Hoppas ni får en bra, och varm dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Godmorgon.
15 underbara minusgrader och jag bara älskar det.
Här sprang det omkring en liten Alice och jaaamade och jaaamade inatt…dags för löp för Liten.
Hög tid att boka tid för kastrering, det har varit svårt att få till under hösten då jag har haft mycket i skolan och haft praktikperiod…jag vill ju kunna vara hemma åtminstonde de första dagarna eftersom det är 2 andra katter här…så de inte är där och petar och härjar med hennes op sår.
Se om jag kan få en tid mot slutet på nästa vecka.
Idag kommer två kurskamrater hit för grupparbete.
Ha en fin dag!

#2 En till som fattat tjusningen med vinter?
Jag hoppas att jag ska kunna ta mig ut en sväng idag. Har suttt inne i flera dagar och vart sjuk men nu längtar jag ut i kylan!
Jag vete tusan vad jag ska hitta på idag. Har inget alls att göra.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Godmorgon alla!
Idag ska jag bara leka med mina foton(sortera, redigera och skriva ut, dvs det där jag aldrig brukar göra..).
allt i väntan på Bella bäbisar. Fast idag blir det inga och det är ju bara dag 62 i bästa fall… så jag får nog tåla mig lite.
Perfekt dag att vara inne på i alla fall -19 är för kallt för mig 
Lycka till Lockars - borde vara varmare i Malmö men ett tips: Ta någon flaska med varmvatten eller riskudde eller något att lägga i transportburen nu när det är så kallt.
God förmiddag! Själv förbereder jag Solomon för flytt och kom på att jag måste till en kompis och skriva ut lite fler papper, ojoj. Hans syskon (utom Kungen) kastrerades igår och jag är överväldigad av hur smidigt det gått, man tycker att folk som sett vuxna katter kastreras och är skeptiska till kattungekastrering borde bevittna det hela. Det märks helt enkelt inte ett dugg på dem och för första gången var det inget kiss i buren heller, som det varit med mina vuxna katter efter sövning. Det känns så himla skönt att kunna leverera en kastrerad kattunge, så att man t ex slipper det #2 har att böka med, både för kattens och ägarens skull. 
Sedan är det Kungen som står näst på tur efter att Solomon flyttat och när de kastrerade hanarna fått någon veckas konvalescens får vi se när det är dags för dem. Både sorgligt och skönt att gå från 9 katter till 3 inom loppet av tre veckor.

Goddag,
Sitter i godan ro och äter frukost nu, fick en lite sen start på dagen eftersom jag var uppe till fem inatt och kollade på JVM-finalen i hockey. Känner mig en aning seg idag måste jag tillstå.
Senare hade jag tänkt att följa upp succén med bananbrödet med att baka morotsbröd idag. Känner mig som värsta bullmorsan ju. 
#0 Lycka till idag och grattis till att få hem en fin liten kille!
#2, 3 Ni måste vara galna, jag sticker inte ens ut näsan i den här kylan om jag inte absolut måste det. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Goddag.Kallt och vackert ute.
Sköt om er med alla aktiviteter ni har inplanerade 
#3 Har du ingen gullig babytröja att sticka på? Det är både roligt och rogivande
.
#4 Lycka till med väntade kullen
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God morgon allihoppa! Sista dagen som jag är ledig! Det sägs vara minus 20 grader utanför, så det blir en innesittardag framför datorn med lite projekt.
Jag hoppas att Simona antingen föder idag eller väntar till fredag kväll så att jag slipper åka från jobbet.

#7 Åh, det skulle ju varit en idé om jag kunnat sticka. Kanske något att lära mig. En symaskin skulle varit skoj också. :)
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
#9 det är bara att lära sig,inte särskilt svårt
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Godkväll!
I dag har det varit riktigt kallt här, -31 i morse och ännu en gång frusna vattenrör, de har tinat nu
så jag skall snart ta min försenade morgondusch.
Bilen var väldigt seg i morse då jag åkte i väg till jobbet, men den startade snällt.
Katterna ligger vid kaminen eller på värmegolvet i badrummet där är det riktigt varmt och gott.
Ha en bra kväll!