Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 539 ggr
Natali
0

Godmorgon 4 januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morron.

drygt 15 grader kallt med nästan molnfri himmel. Ska dricka lite mera kaffe, sen är det dags att ta itu med tvätten. Ska ockås skjutsa en kompis så hon kan köpa katt och hund mat.

Hoppas ni får en trevlig dag. Skickar med en bild på Motorini i snön.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

AnnicaB
0

Oj så han ser ut att frysa. Trodde först han var rödmaskad Skrattande

*** Qui vivrqa verra ***

LinusCRX
0

#1 Skrattande

#0 Fin är han!

Här fortsätter jag att njuta av ledighet, kattgos och bus. Rexar är verkligen underhållande! Och hjälpsamma. Linus har kollat att allt gick rätt till när matte skulle skriva ett viktigt dokument på datorn. Spike har koll på att lådorna blir rensade ordentligt. Och Charlie har stenkoll på köksbestyren. Så arbetsfördelningen är solklar här. Skrattande

Nu ska jag sätta mig och läsa min bok. Så länge sedan jag hade ork och lust att läsa. Så glad att läslusten har infunnit sig igen och hoppas den håller i sig nu.

RacerDonnans
0

Fin han är grabben, men ser som sagt lite frusen ut vilket är ganska förståligt. Måste få träffa er när jag är upp i februari.

Här är det en lugn kväll framför tvn (med dator i knät).

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

AnneAlva
0

#0 Lille minimotorn, vad fin han är! Kyss

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Eine
0

Han ser ut som ett litet får med de goa varma lockarna!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Natali
0

Tack. Fast anlednignen till att han nästan rödmaskad ut är nog att det blev lite för mycket kontrast när jag fixade till bilden. Han var bara ute en snabb snabb sväng för att ta några bilder. Flört

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Eine
0

#6 Han ser inte alls lidande ut,bara positiv och nyfiken!Han smälter ju inte ute även om han är sötGlad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora