Muminkullen

Hjälp! En hund!
Fina bäsar!

Ja, Sophi ser väldigt beskyddande ut. Kul att se!
härliga tvättbilder
Härliga bilder på fina katter och hund
Haha, biltvätt!
Misabel alltså, söt söt söt!

Åh, de er så søte
Herlig hund også.
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/

Riktiga sötnosar här också. Vad roligt att det börjar komma mer mönstrat, det är ju så läckert! Drömmer om mönstrat en dag! 
#13 Jag har haft mönstrat i nästan varje kull,det är ganska kul,men sedan tycker jag inte färgen är viktigast längre,den kommer nog på 3.e plats eller 4:e rent av.Men om en katt som motsvarar mina andra krav,också är brunspotted t ex så är det extra roligt.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
söööötingar!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Japp, färg är viktigt för mig. Jag vill ha en katt som tilltalar mig och även typ. Det andra är så vansinnigt självklart att det finns inte på en lista, det ska finnas där ändå.
Jag tycker det är SÅ TRÅKIGT att det kommer sådana inlägg i en tråd där jag vill visa mina kattungar, vara lite stolt och skryta (
) och så kommer sådana "skriva på näsan-inlägg".
Ja, jag är vansinnigt stolt över att fått två friska, starka, fina mönstrade kattungar och då en hona som är klassisk tabby, passar mig perfekt!
Dessutom en alldeles kolsvart pärla, en färg som jag inte är så förtjust i men pojken är alldeles förtjusande 

No 16, jag håller med, tråkig attityd. En cornish är ju inte bara päls liksom, även om det naturligtvis är viktigt så finns det ju många saker som spelar in. = )
Sött så det förslår! Hihihihi biltvätt… kan förstå att känslan påminner. Sophi tvättar verkligen en kattunge på ett tungdrag ;o) Så härligt att se en hund så kärleksfull med en katt!

De är superfina hela högen och din keeper är underbar!
Jättefina Anna och din keeper är superfin! Jag tycker det är så kul att se dina foton eftersom det visar vad jag kan väntas få
*kram*
Dom är verkligen underbart fina!
Klassisk tabby är sååå läckert! Vilken himla flax att det var tjejen som fick det mönstret
.
# 20 Men din hona är väl helt obesläktad med mamman till den här kullen? Dina kattungar kan bli heeelt anorlunda, men det är ju vad som är tjusningen med avel, inte sannt? 
www.mytwiggs.com
#22 jo de kan bli heelt annorlunda
, jag tänkte på färgutfallet inte typen.. Jag kan ju även få paddor eftersom Kyra är padda åxå ..
Typen kan man inte veta i förväg, man kan bara ha sina önskingar..
Sockerchock!!
*** Qui vivrqa verra ***

Men oj, vilken söööt uppsyn hon har lilla Misabel i #2, helt ljuvlig!
Bilden i #7 är också fantastiskt fin och nog vet jag hur det kan se ut när stor hund (läs Elsa) tvättar liten kattunge.
Pernilla slog huvudet på spiken där. Jag drömmer själv om klassik tabby! Är riktigt svag för mönstrade cornishar, med vitt eller utan. Grattis igen Anna, till ett härligt litet gäng!

TACK allihopa!
Jag är så glad för att det blev en klassisk tabby hona och en mönstrad hane, precis som beställt!
Sedan så slank det med en svart liten skönhet men det göööör inget, han är så mysig! 

De där små sötsnörena vill jag se mycket mer av framöver!
Och härliga namn, gillar verkligen klangen av Misabel.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Finingarna 

Men Anna verkligen…. jag väntar fortfarande på att du förvandlar Joxter till en hona ju!!!!
och Batly med… 
Jag är så glad att du har fått din keeper!!! Ser fram emot att träffa er alla i Stockholm! kan det inte bli mars SNART!!!
…jag är också lite av en färgfixerad… men det vet du redan 

Sorry, jag var och kontrollkollade i förrgår och Joxter är en hane. Men han är fin ändå 
Det ska bli så kul i mars! Vi får hoppas vi kommer med bara… 

Lite avis är jag på alla som ska ställa ut. Här blir det inte förrän BIK i april sen tänkte jag nog försöka mig på att ställa kull på Dackekatten i maj. = )
Vilka små sötnoser! och Joxter tilltalar mig massor - Ska bli kul att få se dem i verkligheten!

Jättefina bebisar, grattis! Man blir verkligen glad när man ser vovven sköta om sina skyddslingar precis som en liten extramamma, så fint!

#33 han är verkligen superfin!

Han är bedårande, vill ha! 

#33 Gaaaah, jag älskar de där prickarna solida har på morrhårskuddarna!

# 33 Han är bäst!!!!!
www.mytwiggs.com

Jättefin kille!

Å, så fine de er 
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/

Oooo… Nog tur att jag inte är nära nog att kattnappa Whomper ;-)

Jag är så kär i Joxter!