Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkattungar-till-salu
Läst 641 ggr
Rexjen
0

Julkullen 1vecka!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj vad fort det har gått! Mamma Gafsan sköter sina ungar exemplariskt och de växer så de knakar! De har redan sprängt 200 gramsnivån och är bara sex dagar gamla. Gafsan har nog raketbränsle i tuttarna ;-)

Rexjen
0

Ettan och killen med mest röstresurser är en brunmönstrad goseklimp! Han har fått namnet S*Rex Dandy Nightmare before X-mas. Han kom först av de fyra och i säte. Han tog lite tid på sig för att komma ut, även om det gick bra, därav namnet.

Rexjen
0

Tvåan med världens skönaste stil, också brunmösntrad. Han fick namnet S*Rex Dandy Santas Little Helper. Han är mycket brunare i färgen är sin bror Nightmare.

Rexjen
0

Trean verkar vara en liten rödmönstrad kille, inte helt säker än, men det lutar åt det. Hans namn är S*Rex Dandy Making Christmas.

Rexjen
0

Fyran har en så grymt söt virvel på nosryggen som tillsammans med nosen bildar ett hjärta. Ser ni? Han fick därför heta S*Rex Dandy Red Christmas Heart. Jo, jag vet. det är liiiite perservarning på det namnet, men det kan jag leva med;-)

Rexjen
0

Krullhög med Red Heart liggandes över Making Christmas.

Bulle
0

så söta.

Stickgalen tjej som älskar Cornish rex, Engelsk bullterrier, dabbagamer.

www.horsfieldii.com

www.stickorgarn.com

Pus-
0

å, så søte de er. For en lekker farge lille hjelperen har. Kyss Blir skikkelig kattungesyk kjenner jeg…

Max&Terri -og prinsesse Amy  http://cornish.blogg.no/

Clee
0

Helt enormt söta! Och riktigt häftigt om tre av fyra är mönstrade - vilket utfall!

[Wiveka]
0

sötnosarKyss

AnneAlva
0

Vilka härliga små knyten! Hoppas de finns här i stan eller iaf i närheten så man får komma och pussa på dem lite… Kyss

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

AlexH
0

Jättefina är de!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Strawberrygirl
0

Underbara! Kyss

LinusCRX
0

Åh så söta de är. Vilka härliga namn!!!

Rexjen
0

Tack för alla snälla ord!Glad

#7 Santas Helper har verkligen härlig varm brun färg. Just nu ser han ut som en tjock liten (brun)björn.Kyss

#8 Jag tror att hela högen är mönstrade. Tycker du någon av de röda ser solid ut?Glad

#10 De bor i stan så det går nog att ordnaFlört

#13 Tack!

[Silkwaves]
0

Jättefinurliga namna på fyra sötnosar!

polina
0

Åh, grattis grattis! Vad sugen man blir på småkrull när man ser bilder som dessa!

lockar
0

Sötingar

miano
0

Jättefina sötnosar

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex