God morgon 19/1 2007
God morgon. Så i dag blev jag först, men det är kanske inte så konstigt har kommit hem efter en arbetsnatt och ska gå och lägga mig. Ha en härlig dag alla

Godmorgon EvaG och alla andra där ute! I dag snöar det igen men vad gör det då det äntligen är Fredag, tänk vad veckorna går fort. Det märks på ljuset om dagarna nu, härligt! Minstingen av katterna har lite besvärligt med 2 tassar idag, lyckades beträdda en varm platta igår. Hoppas det inte blir något elände av det? Någon som har nåt bra tips att göra med det små tassarna?
God morgon!
EvaG sov gott
Rexann lite antiimflammatorisk salva och krage medan salvan verkar. Risken finns att assarna blir inflammerade.
Sköt er allihopa
Aloe vera!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Aloe vera brukar funka bra på lättare brännskador. Om man har en sån där aloe växt hemma kan man ju som sagt knipsa ett blad och gegga över lite. Jag tror inte att katterna gärna slickar i sig det, för det beskt. Men det är ofarligt om de skulle göra det.
Jo, jag glömde! Hej förresten! Hoppas ni får en fin helg, allihopa!
God eftermiddag!
Hoppas det ordnar sig med lilla kissen Rexann! Aloe Vera gel är jättebra till brännblåsor, om man blivit solbränd, mot blåsor i munnen, kliande utslag osv osv. Det bästa är att den är helt ofarlig och man kan till och med smörja den på blåsor inne i munnen. Lycka till!
Jag ska på dans ikväll
Jag är inte den typen som trallar runt på ett dansgolv
är lite för blyg för det! Jag ska ut tillsammans med mina arbetskamrater så jag hoppas vi får en trevlig kväll!
Ha en bra kväll allesamman!

Tack för tipsen! Undrar bara över aloe veran, vet bara inte riktigt hur jag ska få i det? Den anti-inflammatoriska salvan, är det nåt man kan köpa på apoteket receptfritt eller?
Ha så kul på dansen Lullan1!!
Salvan fick jag på recept via vet
jag använder Aloe vera som finns i Hälsokostbutik. I värsta fall tar jag min egen soldkyddskräm som innehåller 98% AV.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora