Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 469 ggr
omak
0

Kallt! Då går katterna i ide.

Vi har ganska svalt i radhuset. Gamla element och dyr el gör att det är lite kyligare än vad katterna tycker om. Bingo, som har minst päls, parkerar under dotterns bäddmadrass och kan ligga hela dagar och sova. Bosse är mer aktiv men vill helst bli buren för att slippa bli kall om tassarna. På nätterna sover Bosse hos oss och Bingo hos sin älskade lill-matte.

Vi har placerat ut fleecefiltar och puffen och annat varm och gosigt lite varstans åt stackarna. Hur är det för er? Känner era katter av kylan?

Eine
0

Klart att mina pärlor inte älskar svala platser utan söker sig till sängar och filtar.Glad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

emiya
0

Elementen är populära att ligga på. Under kuddar och filtar också, så man för se sig för innan man sätter sig! Sen är man snabb att ta husses eller mattes plats med stjärtvärmen kvar så fort någon av dem reser sig…Glad

Eine
0

#2 det är den bästa värmen.Gott nytt år emiyaGlad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

PetrasLova
0

Här ligger de på elementen, i handfatet - för där lyser spotlightsen från badrumsskåpet och det är varmt och skönt, på min mage under tröjan,kryper in under täcken och filtar där jag är Kyss wherever i will go they  follow Skrattande

#2 Så fort jag reser på mig så är stjärtvärmen världsklass här också Oskyldig

När jag har badat eller diskat så har jag katter på badkarsbotten och i zinken i diskhon som njuter av eftervärmen, likaså när jag har lagat mat så hänger de ovanpå spisen ( ja när plattorna har svalnat förstås) 

De är för ljuvliga.

[Silkwaves]
0

Samma här - varma platser uppskattas verkligen och vårt värmegolv är en hit om man är en cornish Glad Hittade fyra rexar liggande platta på badrumsgolvet alldeles nyss…

Puss till Bingo och Bosse!