Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: utställningar
Läst 399 ggr
dragonstar
0

Husdjursmässan 3 till 6 januari

Råkade nyss hitta en länk till Kista husdjursmässa som är nu i hälgen den 3-6. undrar om någon här brukar vara där? finns det cornish där att se? funderar på att åka dit och få se lite olika djur. vad tror ni?

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Eine
0

Leffe vet allt om den Det är nog Trettondagshelgen som är aktuell.Jag har hoppats kunna bidra med en German Rex men vi får se hur det blir med logistiken…

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
0

Min klubb kopmmer att vara där med bland annat CRX

dragonstar
0

Okej låter bra =) då kan man ju åka dit. Tycker det är så kul med djur och jag har ju alldrig träffat en CRX i värkligheten så det kan ju vara värt att åka dit. =)

NI som varit där inna är det mycket djur eller mässt själva menniskorna som berättar om dem? Vet ni om det finns chans att klappa och holla djur?

Eine
0

Man kan visst till och med rida på ponny där om jag inte missminner mig.Hopptävlingar för kanin brukar det vara och sådant som är kul för barn. Katterna brukar ha en egen avdelning och där får man klappa när ägaren är med katten.Du får säkert klappa Leffes rexar,de är så snälla.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

dragonstar
0

Ja men då tror jag allt att det blir ett besök där.. men vet dock inte vilken dag. Finns det en speviell dag då det är mycket katter eller som Leffe är där?

Ja ser ni en kort onaturligt blånd tjej med tandställning och massa ringar är det jag de =)

Leffe
0

Det kommer att vara minst en Cornish per dag.

dragonstar
0

Okej. Men då dyker nog jag ock killen upp. Vet ni för övrigt om det är något speciellt tema? Någon av dagarna eller hela veckan?

Leffe
0

Tror att det är lika alla dagar

dragonstar
0

Okej