Godmorgon!
Godmorgon där ute!! Är det ingen som vaknat än……här steg man upp och såg att termometern var på -24 grader, brrrr!
Såg du var hemma tidigt Lullan1…..kanske lika bra, då är du ju pigg i dag! 
Timons tassar verkar faktiskt lite bättre idag men ska ändå försöka få tag i aloe vera, lär säkert hända fler gånger!
Idag är vi bortbjudna på fläskpalt, mums…….

Vad skönt att tassarna börjar bli bättre.
God morgon förresten:-)
Hoppas eran dag blir bra. Här har vi -9 grader och det känns som värsta vargavintern. hihi
Undrar om den milda vintern gjort en lite bortskämd kanske. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

God morgon!
Ja, vem har inte råkat sätta handen på en varm platta… Fick spendera en kräftskiva med ena handen i en ishink! Tur för mig att jag slapp skala mina egna kräftor!
Här i Göteborg är det 0-gradigt och det snöar!!! Äntligen! Så som jag har längtat! Det är vitt och blött ute. Synd bara att det kommer töa bort lika fort… Får hoppas att det kommer en ordentlig vinterperiod i februari, precis som förra året!
Idag ska vi iväg å köpa lite foder till Mistie. Det blir en härlig promenad i snön! Annars inga planer för dagen. Riktigt skönt! Jag har precis bytt jobb, så nu är jag ledig på helger, något jag aldrig varit innan! Jippie!
Rexann: Hoppas ni får trevligt och att palten smakar bra!
Ha en bra dag allihopa!
Godmorgon!
Ja, festen igår hade man kunnat vara utan. Men det är ju så kul som man gör sig och jag kände mig helt malplacerad bland alla medelålders par i rutiga skjortor och skinnvästar, dessutom spelade bandet "kramgoa låtar", jag har inget emot att lyssna på det, men jag kan inte dansa till det. Jag tycker mer om att dansa till lite modernare musik och schlagers, det är jättekul!
Idag blir det nog lugnt, ska ut till svärmor en sväng och äta middag, sen blir det nog bara att ta det lugnt ikväll.
Här på Gotland är det inga minusgrader inte… tror att det ligger runt 0:an
Ingen liten snöflinga ännu…
Ha en bra dag!
God förmiddag. Bra att tassarna är bättre, men tänk på att det kan se braut men blossa upp igen. Snö har inte vi, men det verkar kallt ute. Sm,aklig måltid Rexann. Du hatr nog rätt om bortskämd Åsa. I går frös jag så jag stod och skakade och temrometern visade på -1 grad. Ha en trevlig promenad La_Joz. Halka inte

Ååh La_Joz vad jag blir avundsjuk…..aldrig behöva jobba på helger, så skönt!!
Vi har också varit bortskämda med milt väder men nu tycker man det är skönt med lite kyla som fryser bort lite bakterier, det går vinter-kräk sjuka för fullt runt i kring. Både på jobbet och våran vårdcentral har besöksförbud!!
Ja, Leffe jag håller koll på tassarna. Tur det är en hårding det drabbade, tror matte är mer blödig!
Förstår Lullan1 att du kände dig malplacerad, finns det nåt värre…..lät roligar äta middag hos svärmor.