God morgon 30 december
Nu är det inte så lång tid kvar innan man ska skriva 2010. Det verkar bli ett vitt nyår också. Idag ska vi ge oss ut på en liten skidtur i skogen. Inte sambon förstås för han får sova. Han satt ju och tittade på hockey i natt. Önskar er alla en trevlig onsdag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God morgon!
Idag ska jag till Norrköping och hälsa på en katt från min första kull. Det ska bli så kul att träffa henne igen! 
Året liter mot sitt slut!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon. Idag är det minus 9 grader. Det ska visst bli kallare imorgon. Får köpa lite mer ved så man kan tända i braskaminen.
Idag ska jag sy sovpåsar åt kattungarna som ska flytta, kan vara skönt att ha något att krypa in i när man ska åka en bit.
Ha en bra dag
God morgon/Förmiddag
Vinterland ute.Vykortsnö på grenar och allt.
#2 Jag såg framför mig hur dina katter ligger i sina sovpåsar,på rad framför den värmande brasan…
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God Natt!
Har precis varit ute på en månskenspromenad
Det är lika ljust som på dagen….. -20 grader, massor av fluffig snö, så vackert!
Sov Gott!

Godkväll.
Här har dagen passerat med en kortare sovmorgon, ett träningspass på gymmet, thaimassage i 75 minuter och sen bara chillat hemma.
Köpte några nya tidningar…bl.a PS psykologi och utveckling, den tycker jag är så intressant.
Efter att vi har busat omkring med julklappen laserpekaren som REDAN har fått dåliga batterier
, vankades ett skrovmål på det sen blev det en stilla kväll härhemma….
Alice aka Brave New Curls Garden of Eden har legat som en plattfisk - liksom mage mot min mage utsträckt med hela halsen mot min varma hud och drömt och småsprungit med tassarna i sömnen. HUR gulligt som helst, lill pyret. Wiggo har hängt i sovrummet på min säng och Lova har legat sked med mitt ena ben.
Vad tusan vore tillvaron utan dessa ljuvliga rexar…U tell me.
#4 ja det är galet vackert ute nu. Vintern som denna har jag gärna till mars månad 
God natt.
God natt. Här har jag kollat lite junior-VM i ishockey. Nu börjar det närma sig läggdags. Sov gott