Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: allmänt-cornish-rexprat
Läst 663 ggr
MyTwiggs
0

***Bildbomb*** Kattungarna 10 veckor!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tänkte att det kunde vara dags för en liten bildbomb nu. Idag fyller kattungarna 10 veckor och alla är tingade utom Shakespeare som jag fick återbud på av ekonomiska orsaker. Jag tycker att han är sååå underbar! Spinnmaskinen! Ja… Han är till salu…

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

En till på honom Kyss

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

Här har vi lilltjejen Melitta som ska flytta ihop med storebror "Lillballan" från Pratchettkullen Kyss

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

Här är token Cannibal som liknar toker i snövit på många vis Flört

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

Han ska flytta till Skövde Skrattande

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

Tilly (Angel) ska flytta till Örebro. Hon är en liten prinsessa!

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

Sist kommer min keeper… hon som inte har fått visa sig så mycket här Flört

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

Charmen är hennes vapen, för någon intelligens besitter hon definitivt inte, Lilla ZopanFlört

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

Sista bilden får bli på Zopan och Cannibal tillsammans Skrattande

www.mytwiggs.com

AlexH
0

Jättefina! jag (som du vet inte är en vitfläcks tok FlörtTungan ute) tycker nog bäst om din lilla keeper endå Kyss hon är ljuvligt söt!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Bulle
0

Jag blundade hela tiden. Tur det fär jag älskar de svarta.

Stickgalen tjej som älskar Cornish rex, Engelsk bullterrier, dabbagamer.

www.horsfieldii.com

www.stickorgarn.com

Eine
0

Är det vinkeln när bilden togs som gör att det ser ut som att Angel har bättre öronställning än sin syster?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

# 10 Hihi! Nämen! Flört

# 11 Det är INTE vinkeln! Tyst Zoo har många kvalitéer men öronställningen är verkligen inte någon stark sådan  ObestämdFlört Jag får para henne med någon grabb med öronen på huvudet Flört

www.mytwiggs.com

Eine
0

#12 HoppsanFörvånad,lite synd,men ja du får allt välja bra öronställning på killen då.Å andra sidan så kan man se på lillans föräldrar,de präglar kullen lika mycket som mammanGladFinns det bra placering där så lär det inte bli några större problem.

MyTwiggs
0

# 13 Pappan har inte någon jättebra öronplacering, men mamma Kisi har ju schysst placerade lurar… Jaja… Hur det än är, it takes two to tango, men jag kommer förstås att välja hane som kompletterar henne och jag har ju inget större problem med öronplaceringen på mina övriga avelskatter. Jag har inget hopp om att öronen ska resa sig men hon är en underbar liten katt i alla fall och jag tror att hon kommer att få en väldigt bra kropp. Hon har redan väldigt slimmad figur trots att hon är en liten bebis Skrattande Öronen är synd, men vad tusan, de är hyfsat stora och hon har en fin look tycker jag Skrattande

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

Såhär såg mamma Kisi ut i samma ålder Skrattande Det är så kul att jämföra tycker jag Kyss  Åh lillkisi!

www.mytwiggs.com

Eine
0

Hon har fin öronställning.Och man får aldrig allt i en och samma katt.

MyTwiggs
0

Kom att tänka på Kisis bror chris. Han är mästare i öronplacering Flört Lite kuriosa bara

www.mytwiggs.com

AmazingNature
0

Underbara småttingarKyss

När det gäller Zoo och hennes öronplacering… eh… det är bara att undvika att para henne med Batly the Bat Tungan uteSkrattande

Annars brukar jag upprepa till mig sjäv att jag inte gillar åsnaöron ändå FlörtTungan ute

MyTwiggs
0

Sen är ju jag av den åsikten att öronstorlek och öronform är viktigare än placeringen men det är ju en smaksak… Broder chris har i min smak lite för smal bas på sina öron, men man kan inte kritisera öronplaceringen…. Nu blev det visst snack om öron här, men det gör verkligen ingenting :P

Nästa gång jag parar kisi blir det i alla fall med en hane med bättre öron än Batman.. och meeeer vitt ;) hihi

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

# 18  Jag ska försöka att undvika att para henne med halvbrorssan ja Flört Hihi! Jamen jag tycker faktiskt att det är mycket bättre med fladdermus än åsna… Flört Det värsta jag vet är öron som är för spetsiga i toppen eller abnormt smala… huu ! Då föredrar jag en zoo med öron som sitter åt norr och söder Flört 

Visst kan det bli problem om man avlar i generationer på dåligt placerade öron, men det är inget problem för mig. Jag har nog en del att komplettera det med framöver Skrattande

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

# 18 Tack föresten Skrattande

www.mytwiggs.com

Clee
0

Har svårt att bestämma mig för en favvo men… är ju en uttrycksmänniska och Cannibal kniper nog åt sig förstaplatsen där! Kyss Din keeper dock, alltså, hon har något riktigt speciellt! Och som sagt, hade öronen suttit perfekt uppåt (som de gör på mina tjejer) så är det alltid storleken, öppenheten eller formen som brister. Flört

MyTwiggs
0

# 22 Uttryck? Jamen gummifejjan kan visa mycket fler uttrycke Flört Detta bara måste du falla för!  Hihihi! Nej, men jag håller med. Uttryck och uppsyn är fiktigt. Sharken ser gråtfärdig ut även när han ler. Den här unge hetten visar med alla tydlighet vad han känner. Jag undrar om Cannibal var förvånad här…. Hmmmm

Jag tror att du har rätt vad gäller öronen också. Jag får försöka hitta någon bra hane med bra öronplacering till zoopan, men jag tänker inte göra avkall på öronstorleken, för det har jag inte "råd" med Flört

Mindre öron vill jag ju inte ha…

Vi får se vad jag gör Flört

www.mytwiggs.com