Å granen står så grön och grann i stugan...

Rolig bild
Får hoppas katterna inte vill klättra i granen.
Och att julgranskulorna hänger kvar.
Jag kanske har tur,men mina katter bryr sig inte alls i granen.
Endast när vi hängde upp alla sakerna var det kul att sitta och titta på.
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex

Hehe, håper du står klar med kamera hvis en av de tar sats og hopper mot juletreet.
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
Åh så vackert! Och jag ser att de två kompisinspektörerna kollar att det hela har gått rätt till
.
God jul!
Hihi! Vilka små marodörer de där två kan bli om de så önskar 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Ska vi våga hoppa. Bara känna lite.
Liten julmorgonsrapport. Julgranen står kvar. En och annan kula har vi fått hänga upp igen, men alla fyra kissarna verkar tycka att granar inte är till för att klättra i. Det tackar vi för!
Kram och God Jul till er alla!!

#6 Var du glad, härhemma fick jag förankra julgranen i väggen när vi senast bodde stort och hemma på jul. Ändå kom Tamlin och grävde ned toppängeln hos mig i sängen varje natt…
Åhh snutte Tamlin 

Vänta bara Anki… de gör väl som här… 
Igår firade vi jul hos svärfar och när vi kom hem märktes det att det hade varit matte-och-husse-fritt… fotpallen stod inte riktigt där den brukade göra… sängen hade vi för oss att vi hade bäddat innan vi for och att kuddarna i soffan var i soffan och inte utspridda på golvet… typ bombnedslag… några har i alla fall haft kul på julafton 
Grattis så länge den står orörd.Jag har minst 1 gång per dag fått resa upp min lilla gran.Och varje gång jag tar ett steg på golvet hittar jag en liten kula eller annat som får hängas upp i granen.Igen.Och igen.Och igen
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Efter ett kort kort Norrlandsbesök … fantastiskt - granen står kvar… enligt min kattvakt har hon inte behövt putta upp den en enda gång.. Det där med kulor… det är en lite annan sak… Vi kommer nog att hitta julprydnader lite varstans i huset under en lång tid. Granen ser lite hmmm, "naken" ut…

#11 Känner igen det, min gran är naken på underkroppen 

Peppar, peppar, allt är kvar i vår fina gran fortfarande.
Våra raringar har inte kommit på att de skall länsa granen i år. Det är ett par år sedan vi hade gran inne nu så de har tappat "stinget".
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
ja vad ska man säga… Varken Kyra eller Sture har brytt sig om granen… trots allt glitter, kulor och annat tingel tangel.. jag är imponerad.. här var det tydligen ett julgrans säkert hus!
#14 Då har alla granälskare hamnat hos mig,för den främsta leksaken här är julgranen…
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora